Portal mamazone.pl 15 lutego rozpoczął 2. edycję akcji społecznej „Mama Reaktywacja” promowanej przez kampanię billboardową. Jej celem jest zwrócenie uwagi opinii społecznej na problemy związane z powrotem do aktywnego życia zawodowego kobiet po urodzeniu dzieci.
W ramach kampanii 23 lutego br. w Warszawie odbędzie się konferencja, podczas której będą zaprezentowane i omówione wyniki badań Gender Index 2006/2007 oraz najnowsze dane Eurostatu dotyczące kobiet pracujących. Przedstawione też zostaną wyniki ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników portalu pracuj.pl dotyczące sytuacji kobiet pracujących oraz najnowsze zmiany w prawie pracy dotykające przede wszystkim młodych mam. Panel dyskusyjny z uczestnikami partnerów merytorycznych poprowadzi dziennikarka – Odeta Moro-Figurska.
Patronat honorowy nad akcją objął Instytut Matki i Dziecka oraz Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Patronami merytorycznymi kampanii są: PKPP Lewiatan, Pracuj.pl, Kancelaria FKA Furtek Komosa Aleksandrowicz, Fundacja Mama, Pracujflexi.pl.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy