Ratunek na siedem sposobów
Miłością, czułością, perswazją, dobrocią, przykładem, determinacją, tkliwością. Tymi sposobami można uratować kobietę. Fundacja SOS – Życie rozpoczęła trzecią odsłonę kampanii „Uratuj Kobietę”.
Kampania, tak jak poprzednie edycje, jest prowadzona dwutorowo. Część edukacyjna polega na przeszkoleniu w zakresie samobadania piersi młodych dziewcząt, a część świadomościowa promuje badania mammograficzne wśród kobiet w wieku 50-69 lat.
– Chcemy zachęcić do oczywistej przecież troski o bliskich. Powinna ona naszym zdaniem, objawiać się w dbaniu o regularne wykonywanie przez nich badań profilaktycznych oraz wzajemnym wsparciu – powiedziała Kinga Bielec, koordynatorka kampanii.
Kobiety między 50 a 69 rokiem życia objęte są specjalnym programem wczesnego wykrywania raka piersi. Badania mammograficzne są bezpłatne i każda kobieta w tym wieku może z nich z skorzystać co 2 lata. Program jest finansowany przez Narodowy Fundusz Zdrowia i realizuje go ponad 300 placówek w Polsce, w tym obwoźne mammobusy.
Kampania będzie realizowana do końca listopada. Billboardy z jej przekazem pojawią się w Mielcu, Kolbuszowej, Tarnobrzegu i Rzeszowie. Plakaty kampanii zostaną zamieszczone w autobusach miejskich i międzymiastowych, kursujących w granicach województwa podkarpackiego. W lokalnej prasie oraz portalach internetowych zostaną zamieszczone reklamy.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie