logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Raporty Społeczne 2014 – konferencja
04.12.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Raporty Społeczne 2014 – konferencja



Poszanowanie praw człowieka, przeciwdziałanie korupcji czy zarządzanie różnorodnością na różnych poziomach zarządzania i nadzoru – o te kwestie pytają zagraniczni inwestorzy, by oszacować długoterminową rentowność firm i ich przygotowanie do podejmowania przyszłych wyzwań i kryzysów. Niewielu polskich przedsiębiorców raportuje takie informacje, tymczasem już wkrótce dla części firm będą one obowiązkowe. Tak określiła to dyrektywa Rady Unii Europejskiej przyjęta 29 września 2014 roku.

Jak będzie wyglądało wdrożenie Dyrektywy, co będzie oznaczać dla polskich firm, jak wyglądają najlepsze praktyki w zakresie raportowania pozafinansowego i jakie benefity takie raporty mogą dawać przedsiębiorcom i ich interesariuszom? Na te pytania będą odpowiadali eksperci 9 grudnia w Centrum Zielna w Warszawie podczas konferencji Raporty Społeczne 2014, na której ogłoszone zostaną wyniki 8. edycji konkursu na najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.

Przedstawiciele Ministerstwa Finansów opowiedzą, jak w praktyce może zmienić się funkcjonowanie przedsiębiorstw, gdy w życie wejdzie Dyrektywa UE o raportowaniu danych pozafinansowych oraz informacji nt. różnorodności. Dyrektywę, którą Polska musi wdrożyć do 2017 roku, szczegółowo omówi oraz odpowie na pytania z sali Małgorzata Szewc, Główny specjalista w Departamencie Rachunkowości i Rewizji Finansowej Ministerstwa Finansów. Po jej wystąpieniu rozpocznie się dyskusja w formule debaty oksfordzkiej na temat wpływu obowiązkowego raportowania danych pozafinansowych na raportowanie społeczne w Polsce. Następnie uczestnicy konferencji zasiądą do stolików tematycznych, aby omówić zagadnienia kluczowe dla tematu raportowania społecznego.

Od 8 lat Forum Odpowiedzialnego Biznesu, wspólnie z PwC i SGS organizują konkurs „Raporty Społeczne – Nagrody za najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu”. Inicjatywa promuje idee odpowiedzialnego biznesu (CSR), zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego firm. Podczas konferencji zostaną ogłoszone wyniki tegorocznego konkursu.

Wstęp na konferencję jest wolny, wymagana jest rejestracja pod tym linkiem.


Agenda konferencji:

9.00 – 9.30 – rejestracja uczestników + powitalna kawa

9.30 – 9.40 – powitanie

9.40 – 10.15 – wystąpienie Małgorzaty Szewc z Ministerstwa Finansów na temat Dyrektywy UE o raportowaniu danych pozafinansowych oraz informacji nt. różnorodności, także możliwość zadawania pytań z sali

10.15 – 11.15 – debata oksfordzka na temat wpływu obowiązkowego raportowania danych pozafinansowych na raportowanie społeczne w Polsce

11.15 – 11.35 – przerwa kawowa

11.35 – 12.35 – I runda prac w ramach stolików tematycznych

12.40 – 13.40 – II runda prac w ramach stolików tematycznych

13.40 – 14.00 – ogłoszenie wyników konkursu i zakończenie konferencji

ok. 14.00 – lunch








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek