logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  23.04.2012

Raport Roczny Grupy LOTOS 2011 na A+



20 kwietnia Grupa LOTOS opublikowała zintegrowany Raport Roczny 2011. Nowy raport pozwala kompleksowo ocenić wyniki gospodarcze koncernu w powiązaniu z jego strategią CSR. W tym roku po raz pierwszy opinii biegłego rewidenta towarzyszy niezależna weryfikacja aspektów pozafinansowych, dzięki czemu raport spełnia wymogi Poziomu Aplikacji A+ standardu Global Reporting Initiative.

Publikacja zatytułowana „Optimum. Odpowiedzialne decyzje” dostępna jest pod adresem: www.raportroczny.lotos.pl

Raport Roczny 2011 jest kolejnym tzw. raportem zintegrowanym. Polega on na ukazywaniu w sposób łączny w jednym rocznym sprawozdaniu wszystkich kluczowych aspektów działalności firmy – jej wyników ekonomicznych, społecznych i środowiskowych. Raport pozwala ocenić wpływ, jaki firma wywiera na swoje otoczenie w połączeniu z szansami i ryzykami związanymi z wyzwaniami zrównoważonego rozwoju.

Połączenie wyników finansowych i pozafinansowych jest szczególnie korzystne dla inwestorów. Potwierdza to badanie Allianz Global Investors i GES Investment Services z 2011 r. Wynika z niego, że uwzględnienie kryteriów środowiskowych, społecznych i związanych z ładem korporacyjnym w procesie budowania portfeli może ograniczyć ryzyko inwestycyjne o jedną trzecią. Wartości te są cenione przez inwestorów działających na rozwiniętym na świecie rynku inwestycji społecznie odpowiedzialnych.

Raport roczny 2011 Grupy LOTOS, podobnie jak w ostatnich latach, ukazał się wyłącznie w formie elektronicznej. Dostępna jest jego wersja on-line oraz off-line. Jego tegoroczna edycja zawiera wiele udoskonaleń. Pracowało nad nimi kilkadziesiąt osób – ekonomiści, inżynierowie, informatycy i specjaliści ds. CSR i PR. Raport zawiera słowniki terminów branżowych i społecznych, wybrane dane liczbowe można dowolnie analizować w zestawieniach według okresów, wskaźników GRI, spółek grupy kapitałowej, segmentów działalności, kursów akcji itp. Informacje ilustrowane są materiałami multimedialnymi. Prezentowane treści zintegrowano z zawartymi w serwisie internetowym oraz raportach spółki z poprzednich lat.

Publikacja jest przyjazna dla użytkowników i środowiska, m.in. dzięki opcji ekologicznego wydruku, ułatwień dla osób słabo widzących czy możliwości odsłuchu dla osób niewidzących.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek