logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Raport CSR Kompanii Piwowarskiej
04.11.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Raport CSR Kompanii Piwowarskiej



Kompania Piwowarska opublikowała nowy Raport Zrównoważonego Rozwoju za okres od kwietnia 2014 do marca 2015 roku. Dokument prezentuje wyniki wdrożenia w firmie strategii zrównoważonego rozwoju „Postaw na piwo”, ogłoszonej we wrześniu 2014 roku. Koncepcja uwzględnia rozwój biznesu i społeczności, odpowiedzialne spożycie, oszczędzanie wody, czyste środowisko oraz wydajne i przyjazne uprawy.

Raport informuje m.in. o osiągniętym poziomie efektywności zużycia wody (2,85 hl wody/1 hl piwa), jak i o najważniejszych spośród 47 projektów zrealizowanych przez wolontariuszy firmy, czyli np. o tym jak pracownicy KP zostali dawcami szpiku, przeciwdziałaniu prowadzeniu pod wpływem alkoholu i ostrzeganiu przed piciem w czasie ciąży.

Każdy, kto zapozna się z raportem, zbiera punkty za przeczytane artykuły i obejrzane materiały. Można je przekazać na rzecz wsparcia wybranej organizacji:

  1. Fundacji FAStryga, która pomaga osobom z wrodzonymi zaburzeniami rozwojowymi, wywołanymi spożywaniem alkoholu (m.in. z zespołem FASD),
  2. Fundacji Barka, która działa na rzecz integracji i rozwoju grup społecznie marginalizowanych lub
  3. Fundacji Aeris Futuro, która przeciwdziałając globalnym zmianom klimatycznym, prowadzi projekty z zakresu zwiększania różnorodności biologicznej i krajobrazowej







10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek