logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Raport CSR Grupy Energa
24.03.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Raport CSR Grupy Energa



Energa w połowie marca jednocześnie zaprezentowała zarówno skonsolidowany raport finansowy, jak i raport społecznej odpowiedzialności biznesu za 2014 rok.

W tym roku raport społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) Grupa Energa sporządziła według najnowszych międzynarodowych standardów raportowania GRI G4.0, które staną się obligatoryjne w roku 2016. Tegoroczny raport jest czwartą publikacją Grupy na ten temat.

Nowym elementem w pracy nad raportem „Nasza odpowiedzialność 2014” było włączenie w ten proces interesariuszy m.in.: Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych, Ministerstwa Gospodarki, Federacji Konsumentów, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Centrum Wolontariatu, czy Urzędu Regulacji Energetyki, a także pracowników Grupy. Wspólnie z nimi Grupa wybrała najistotniejsze informacje, które powinny znaleźć się w raporcie, a następnie pogrupowała je według przejrzystych kategorii.

Klienci dowiedzą się więc o działaniach związanych z obsługą, bezpieczeństwem danych czy edukacją w zakresie racjonalnego korzystania z energii elektrycznej. W raporcie znajdują się też informacje o źródłach odnawialnych, kontroli emisji zanieczyszczeń, segregacji odpadów, ochronie zasobów wodnych oraz działaniach podejmowanych na obszarach chronionych czy pomocy niesionej zagrożonym gatunkom. Podobnie zostały ujęte informacje najważniejsze dla pracowników czy osób zainteresowanych lokalnymi przedsięwzięciami sportowymi, edukacyjnymi czy charytatywnymi, a także zagadnienia dotyczące dystrybucji – najważniejszego obszaru działalności Grupy Energa.

Raport wzorem lat ubiegłych poddany został weryfikacji przez niezależnego audytora Deloitte Advisory Sp. z o.o. Raport Grupy za 2013 rok otrzymał nagrodę dziennikarzy w ósmej edycji konkursu „Raporty społeczne”. Jury doceniło przemyślaną i czytelną strukturę oraz umiejętne pokazanie działalności biznesowej spółki.

Grupa Energa publikuje raporty dotyczące społecznej odpowiedzialności biznesu w formie elektronicznej na stronie internetowej grupa.energa.pl. Tegoroczny raport „Nasza odpowiedzialność 2014” dostępny jest pod adresem:grupa.energa.pl/zaangazowanie_spoleczne.xml.

Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek