Fragment wiersza ks. Jana Twardowskiego „Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą” towarzyszy eksponującej czarne pończochy opartej o grób kobiecie, ubranej w krótką spódnicę. Producent wyrobów pończoszniczych, firma Adrian Fabryka rajstop, w ramach najnowszej kampanii promocyjnej umieściła w Polsce 500 takich billboardów.
Firma znana jest z kontrowersyjnych reklam, które mają też przesłanie społeczne; można wśród nich wymienić billboard z otwarcie przyznającą się do problemu z alkoholem aktorką Iloną Felicjańską (pod hasłem „Uzależniona, ale nie gorsza”), kobietą po mastektomii (więcej na ten temat można przeczytać tutaj), poruszającą się na wózku inwalidzkim wokalistką Moniką Kuszyńską i modelką plus size. Małgorzata Rosołowska-Pomorska, właścicielka firmy, w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl tłumaczyła, że i tym razem plakat niesie za sobą głębszy przekaz: Starałam się powiedzieć, że życie biegnie nieubłaganie. Że gonimy często za rzeczami, które z pewnej perspektywy nie mają najmniejszego znaczenia. Że jesteśmy dla siebie niemili i nietolerancyjni. A kiedy kogoś zabraknie, wówczas zdobywamy się na refleksję i próbę usprawiedliwienia siebie.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
09.08.2022
Roboty Automower uczciły 10 urodziny marsjańskiego łazika Curiosity
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!