Agencja Spolita PR uruchamia pilotażowy projekt „Radom. Lokalnie – współpracujemy odpowiedzialnie”, którego celem jest nawiązanie dialogu społecznego pomiędzy radomskimi przedsiębiorcami a lokalnymi instytucjami społecznymi oraz popularyzacja wiedzy na temat koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, jej znaczenia dla rozwoju przedsiębiorstw oraz wpływu na rynek lokalny.
W ramach inicjatywy odbędzie się cykl pięciu spotkań 'ngo-biznes’. Na każdym z nich dwie lokalne organizacje pożytku publicznego będą miały możliwość prezentacji. Dzięki możliwość zapoznania się z potrzebami i aktualnymi projektami realizowanymi przez poszczególne organizacje, przedsiębiorcy będą mieli możliwość dostosowania formy pomocy do profilu własnej działalności.
– Chcemy stworzyć społeczność, w skład której wejdą firmy uwzględniające w swojej strategii interesy społeczne. O przynależności do tej grupy nie będzie decydowała sytuacja finansowa firmy, ale jej zaangażowanie społeczne. Chcemy pokazać przedsiębiorcom z Radomia, że budowanie wizerunku firmy jako odpowiedzialnej za losy społeczności i środowiska zwiększa jej wiarygodność wśród partnerów, klientów i samych pracowników – powiedziała Katarzyna Dalbiak, współwłaścicielka Spolita PR.
Dodatkowo na każdym ze spotkań pracownicy Spolita PR wraz z zaproszonymi gośćmi przedstawią korzyści płynące z bycia firmą odpowiedzialną społecznie, etapy wdrażania strategii CSR oraz zaprezentują projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu realizowane przez firmy w kraju i za granicą.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland
-
11.10.2022
Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022