Podczas świątecznej akcji charytatywnej „Serce pod choinkę” Fundacja Radia ZET zebrała ponad 1,3 miliona złotych.
W tym roku Fundacja zbierała pieniądze na pomoc dzieciom z ciężkimi wadami serca: 4-letniej Mai z Rożniątowa k.Strzelec Opolskich, 2-letniego Julka z Częstochowy i niespełna rocznej Kasi z Warszawy. Dzięki uzyskanej kwocie zostaną sfinansowane operacje jeszcze trójki dzieci. Łącznie na ten cel Fundacja Radia ZET przeznaczy 800 tys. zł. Za pozostałą kwotę pół miliona złotych zakupi trzynaście kardiomonitorów, niezbędnych do ratowania pacjentów łódzkiego Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki. Instytut jednak potrzebuje dwudziestu dwóch takich urządzeń, dlatego Fundacja postanowiła dokupić dziewięć z własnych środków. Każdy z nich do wydatek ok. 40 tys. zł.
Podczas akcji wysłano 265 tysięcy charytatywnych smsów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku