logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Rabat za oddanie niepotrzebnych ubrań
02.10.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Rabat za oddanie niepotrzebnych ubrań



Co roku setki ton ubrań ląduje na wysypiskach śmieci. Spędzając tam kolejne lata, rozkładają się wydzielając do środowiska niebezpieczne substancje, zanieczyszczają ziemię, wodę i powietrze. Wyprodukowanie nowej sztuki ubrania nierzadko łączy się z ciężką pracą biednych ludzi, również dzieci, i z kolejnymi zanieczyszczeniami.

W ramach akcji Ciuch Ciuch za każdą sztukę ubrania przyniesionego do sklepu The Earth Collection, otrzymuje się od 5 do 20 % zniżki na zakup dowolnej rzeczy wybranej w sklepie. Ubrania oddane do sklepu po odpowiednim przygotowaniu zostaną przekazane przez Komiet Ochrony Praw Dziecka osobom potrzebującym.

Wysokości rabatów – za przyniesienie:
– czapki, szalika, podkoszulki, korali – 5%
– koszuli, spodni, spódnicy, bluzki, bluzy, swetra – 10% – 15%
– marynarki, kurtki, płaszcza – 20%

Ponadto za każde sprzedane ubranie 5% jego ceny zostanie przekazane na cele statutowe KOPD. Akcja rusza 1 października i będzie trwała do końca tego roku.

Pierwszy sklep The Earth Collection został otwarty w Warszawie na Saskiej Kępie. Sprzedawane tam odzież, akcesoria i biżuteria wykonane są w pełni z materiałów przyjaznych dla środowiska i człowieka (bawełna, również organiczna, konopie, tzw. Trawa Chińska, jedwab; guziki i zapinki wytwarzane są z bambusa, muszli lub łupin orzechów). W procesie przygotowania tkaniny nie używa się szkodliwych substancji; farbowanie odbywa się tylko przy użyciu farb z atestem ekologicznym, w specjalnych farbiarniach. Ubrania nie są szyte przez dzieci, ani przez innych ludzi zmuszanych do ciężkiej pracy. Marce przyznano certyfikat EU Ecolabel.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek