logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > QlikTech pomaga zarządzać żywnością
25.09.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

QlikTech pomaga zarządzać żywnością



QlikTech, firma tworząca rozwiązania z zakresu analizy danych dla użytkowników biznesowych, przekazał na rzecz Francuskiej Federacji Banków Żywności ponad 100 licencji QlikView, aby umożliwić organizacji lepszą analizę i zarządzanie danymi.

Francuska Federacja Banków Żywności to pozarządowa organizacja zrzeszająca 98 banków żywności, która z pomocą 4,7 tys. wolontariuszy dostarcza potrzebującym osobom ponad 200 mln posiłków rocznie. W ubiegłym roku zanotowała ona dziesięcioprocentowy wzrost liczby serwowanych posiłków, co spowodowało zwiększony napływ danych w każdym z 98 banków.

Federacja zgłosiła się do programu QlikTech „Change Their World”. Jest to platforma społecznej odpowiedzialności biznesu, stworzona w celu dostarczania potrzebnych informacji dla organizacji humanitarnych, związanych z opieką zdrowotną oraz ochroną środowiska. QlikTech po raz pierwszy pomógł Francuskiej Federacji Banków Żywności w 2011 roku, kiedy QlikView pomogło scentralizować informacje z wybranych banków żywności. Teraz w ramach programu przyznano 100 dodatkowych licencji, aby rozszerzyć program na wszystkie banki.

Przed wprowadzeniem tego rozwiązania, dane z każdego banku żywności były dystrybuowane i przetwarzane indywidualnie. Korzystając z programu, Francuska Federacja Banków Żywności skonsolidowała dane ze wszystkich banków i dzięki temu usprawniła ich działania, umożliwiła wspólną analizę i raportowanie, a także sprawniejsze zbieranie darowizn i ich redystrybucję.

QlikView pozwala Francuskiej Federacji Banków Żywności na śledzenie operacji dostarczania żywności, monitorowanie darowizn i ich redystrybucję, obliczanie wartości żywieniowych dostarczanych posiłków oraz zarządzanie procesem zamówień publicznych zgodnie z wymaganiami prawnymi.

QlikTech „Change Their World” w ciągu ostatnich miesięcy otrzymał dwie nagrody w kategorii społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma otrzymała statuetkę „CSR on a Shoestring” podczas gali 2013 PR News CSR Awards. Przedsiębiorstwo zostało także firmą roku w kategorii „Corporate Social Responsibility and Philanthropy” wg Network Products Guide.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek