QlikTech, firma tworząca rozwiązania z zakresu analizy danych dla użytkowników biznesowych, przekazał na rzecz Francuskiej Federacji Banków Żywności ponad 100 licencji QlikView, aby umożliwić organizacji lepszą analizę i zarządzanie danymi.
Francuska Federacja Banków Żywności to pozarządowa organizacja zrzeszająca 98 banków żywności, która z pomocą 4,7 tys. wolontariuszy dostarcza potrzebującym osobom ponad 200 mln posiłków rocznie. W ubiegłym roku zanotowała ona dziesięcioprocentowy wzrost liczby serwowanych posiłków, co spowodowało zwiększony napływ danych w każdym z 98 banków.
Federacja zgłosiła się do programu QlikTech „Change Their World”. Jest to platforma społecznej odpowiedzialności biznesu, stworzona w celu dostarczania potrzebnych informacji dla organizacji humanitarnych, związanych z opieką zdrowotną oraz ochroną środowiska. QlikTech po raz pierwszy pomógł Francuskiej Federacji Banków Żywności w 2011 roku, kiedy QlikView pomogło scentralizować informacje z wybranych banków żywności. Teraz w ramach programu przyznano 100 dodatkowych licencji, aby rozszerzyć program na wszystkie banki.
Przed wprowadzeniem tego rozwiązania, dane z każdego banku żywności były dystrybuowane i przetwarzane indywidualnie. Korzystając z programu, Francuska Federacja Banków Żywności skonsolidowała dane ze wszystkich banków i dzięki temu usprawniła ich działania, umożliwiła wspólną analizę i raportowanie, a także sprawniejsze zbieranie darowizn i ich redystrybucję.
QlikView pozwala Francuskiej Federacji Banków Żywności na śledzenie operacji dostarczania żywności, monitorowanie darowizn i ich redystrybucję, obliczanie wartości żywieniowych dostarczanych posiłków oraz zarządzanie procesem zamówień publicznych zgodnie z wymaganiami prawnymi.
QlikTech „Change Their World” w ciągu ostatnich miesięcy otrzymał dwie nagrody w kategorii społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma otrzymała statuetkę „CSR on a Shoestring” podczas gali 2013 PR News CSR Awards. Przedsiębiorstwo zostało także firmą roku w kategorii „Corporate Social Responsibility and Philanthropy” wg Network Products Guide.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo