logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > PZU szkoli ekonomistów i prawników
18.07.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

PZU szkoli ekonomistów i prawników



Rozpoczęła się VII edycja Akademii Liderów Rynku Kapitałowego, adresowanej do studentów i absolwentów najlepszych uczelni ekonomiczno–prawniczych w Polsce. Partnerem projektu od trzech lat jest PZU.

Akademia Liderów Rynku Kapitałowego jest wspólnym projektem Fundacji 2065 im. Lesława A. Pagi i Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie oraz różnych firm i instytucji polskiego rynku kapitałowego. Akademia ma dostarczać młodym ludziom wiedzę z zakresu rynku kapitałowego i umiejętności menadżerskich, dawać okazję do osobistego poznania liderów polskiej gospodarki oraz możliwość odbycia płatnego stażu w wybranej firmie partnerskiej.

W tegorocznej edycji ALRK (Akademii Liderów Rynku Kapitałowego), weźmie udział trzydziestka studentów i absolwentów najlepszych uczelni ekonomiczno-prawniczych w Polsce. Akademia składa się z dwóch części: 2-tygodniowej Szkoły Letniej oraz 2-miesięcznego stażu. Pierwszy tydzień Szkoły Letniej to trening umiejętności miękkich – technik zarządzania, przywództwa, negocjacji i prezentacji – niezbędnych w pracy każdego menedżera. W drugim tygodniu organizowane są wykłady i case’y ekspertów oraz spotkania z zaproszonymi gośćmi. Dwóch spośród dziesięciu absolwentów Szkoły Letniej ALRK, którzy zadeklarowali chęć odbycia stażu w PZU, po przejściu weryfikacji kompetencji i umiejętności przez Biuro Zarządzania Kadrami PZU, trafi do PZU.

W tym roku PZU został także partnerem strategicznym Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci, stowarzyszenia, które realizuje autorski program pomocy wybitnie zdolnym. PZU jest również fundatorem Programu Stypendiów Pomostowych, prowadzonego przez Fundację Edukacyjną Przedsiębiorczości oraz Stypendiów im. Bronisława Geremka, dedykowanym najzdolniejszym studentom kierunków humanistycznych. Wraz z Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości PZU organizuje Konkurs IDEA skierowany do gimnazjalistów oraz wspiera obchody Dnia Przedsiębiorczości. Fundacja PZU prowadzi także własny konkurs grantowy, który ma na celu wzbogacanie oferty edukacyjnej na obszarach wiejskich i w małych miastach.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek