Akademia Mediów, której partnerem merytorycznym jest PZU, jest wspólnym projektem Fundacji 2065 im. Lesława A. Pagi, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, redakcji ekonomicznych oraz dużych polskich firm. Projekt skierowany jest do studentów i absolwentów kierunków ekonomicznych i prawniczych, którzy chcą wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie biznesowe we współpracy z mediami.
Podczas czterech weekendowych sesji szkoleniowych odbywających się na przełomie listopada i grudnia, uczestnicy wezmą udział m.in. w warsztatach dziennikarskich, warsztatach językowych, kameralnych spotkaniach z osobistościami świata biznesu i mediów oraz debatach z ekspertami – przedstawicielami partnerów merytorycznych projektu. Najlepsi uczestnicy Akademii będą mieli możliwość odbycia stażu w
redakcjach partnerskich.
To nie jedyny projekt Fundacji 2065 im. Lesława A. Pagi, którego PZU jest partnerem. Co roku w sezonie letnim PZU wspiera Akademię Liderów Rynku Kapitałowego, w której Radzie Programowej zasiada
Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU SA, a w gronie ekspertów znajdują się menedżerowie PZU prowadzący wykłady i warsztaty dla uczestników.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO