Akademia Mediów, której partnerem merytorycznym jest PZU, jest wspólnym projektem Fundacji 2065 im. Lesława A. Pagi, Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, redakcji ekonomicznych oraz dużych polskich firm. Projekt skierowany jest do studentów i absolwentów kierunków ekonomicznych i prawniczych, którzy chcą wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie biznesowe we współpracy z mediami.
Podczas czterech weekendowych sesji szkoleniowych odbywających się na przełomie listopada i grudnia, uczestnicy wezmą udział m.in. w warsztatach dziennikarskich, warsztatach językowych, kameralnych spotkaniach z osobistościami świata biznesu i mediów oraz debatach z ekspertami – przedstawicielami partnerów merytorycznych projektu. Najlepsi uczestnicy Akademii będą mieli możliwość odbycia stażu w
redakcjach partnerskich.
To nie jedyny projekt Fundacji 2065 im. Lesława A. Pagi, którego PZU jest partnerem. Co roku w sezonie letnim PZU wspiera Akademię Liderów Rynku Kapitałowego, w której Radzie Programowej zasiada
Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU SA, a w gronie ekspertów znajdują się menedżerowie PZU prowadzący wykłady i warsztaty dla uczestników.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany