logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > PZU rozdaje serca na drogach
31.10.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

PZU rozdaje serca na drogach



Wolontariusze Fundacji PZU w najbliższy świąteczny weekend będą przypominać pasażerom o wpływie, jaki mają na bezpieczeństwo na drodze. To druga odsłona wspólnych patroli policji z wolontariuszami PZU. Akcja odbywa się w ramach kampanii „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym”.

Jak wynika z raportu „Z bliskimi pod drodze”, przygotowanego na podstawie badania zrealizowanego przez TNS Polska dla Fundacji PZU, pasażerowie niechętnie zwracają uwagę na niewłaściwe zachowania osób prowadzących pojazd. Jedynie co trzeci z nich (29 %) robi to, ale tylko w wyjątkowych sytuacjach. 

Dlatego wolontariusze PZU wezmą udział w policyjnych patrolach i będą zachęcać pasażerów do aktywnego uczestnictwa w podróży, poprzez zwracanie kierowcom uwagi na niewłaściwe zachowanie. Pasażerowie otrzymają od wolontariuszy niebieskie serca – symbol kampanii, na których będą mogli wpisać swoją osobistą prośbę, przypominającą kierowcy o trosce, jaką otaczają go osoby bliskie. Kierowcy samochodów zatrzymanych do rutynowej kontroli, a podróżujący samotnie, też otrzymają od wolontariusza serce i życzenia bezpiecznej podróży.

Policyjne patrole z wolontariuszami PZU będzie można spotkać w 10 lokalizacjach w całej Polsce, w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Bydgoszczy, Toruniu, Mrągowie, Sieradzu, Częstochowie, Kętrzynie i Puławach. W ramach weekendowych działań do pasażerów trafi kilka tysięcy niebieskich serduszek.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek