PZU w nadmorskich miejscowościach rozdaje specjalne opaski zsynchronizowane z aplikacją mobilną. Równolegle ubezpieczyciel prowadzi badanie, jak Polacy troszczą się o najmłodszych, czym jest dla nich bezpieczeństwo i jak dużo dzieci o nim wiedzą.
Za pomocą badania ankietowego PZU chce poznać świadomość dzieci i rodziców o zagrożeniach w typowych i nietypowych sytuacjach. Ci, którzy wezmą udział w badaniu, otrzymają unikatową dziecięcą opaskę „niezgubkę”. Jest wodoodporna i ma wbudowany nadajnik. Ze specjalną aplikacją na smartfony (Android i iOS) monitoruje lokalizację dziecka. Jeśli dziecko oddali się zbyt daleko, aplikacja natychmiast o tym zaalarmuje rodzica. Taka metoda ma przydać się zarówno na wakacjach jak i feriach zimowych, ale także np. w centrum handlowym, na placu zabaw lub innym zatłoczonym miejscu gdzie łatwo stracić dziecko z oczu. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Z myślą o bezpieczeństwie”.
W tym tygodniu w Juracie, Jastarni, Władysławowie, Jastrzębiej Górze, Karwii, Łebie i Darłówku odbędą się także wydarzenia edukacyjne. Akcję zakończy raport, który będzie zaprezentowany we wrześniu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów