logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  01.03.2016

Purina na rzecz adopcji i zdrowia zwierząt



25 lutego 2016 w Brukseli, z inicjatywy Nestlé Purina, odbyło się pierwsze Europejskie Forum „Lepiej nam ze zwierzętami” zorganizowane w celu podkreślenia istotnej roli zwierząt w społeczeństwie. Forum jest głosem w dyskusji nad zapewnieniem lepszej przyszłości dla właścicieli zwierząt oraz ich podopiecznych. 

Badania naukowe zaprezentowane przez firmę Purina podczas forum wskazują, że zwierzęta mają korzystny wpływ na ludzkie zdrowie i dobre samopoczucie, począwszy od zmniejszania poziomu stresu i poczucia samotności, poprzez zwiększenie pewności siebie aż do poprawy zdrowia psychicznego. Wydarzenie zgromadziło ekspertów w dziedzinach: zdrowia publicznego, zdrowia zwierząt, dobrego samopoczucia  oraz odżywiania z całej Europy i Rosji. Uczestnicy mieli okazję do podjęcia debaty wokół takich tematów jak: korzyści z programu Animal Assisted Activities and Therapy, wpływ zwierząt na ludzkie zdrowie i dobre samopoczucie oraz dlaczego ludzie powinni mieć na uwadze trendy wpływające na posiadanie zwierząt. Goście wzięli udział w skłaniających do refleksji dyskusjach oraz mieli możliwość usłyszenia historii dotyczących więzi między człowiekiem a zwierzętami. Wśród panelistów i prelegentów znaleźli się m.in. prof. Daniel Mills – międzynarodowy autorytet w dziedzinie zachowania zwierząt, Dr Andrea Meisser – naukowiec i lekarz weterynarii z 40-letnim doświadczeniem i Andrea Gavinelli – weterynarz pracujący przy Komisji Europejskiej.

Uczestnicy Forum mieli możliwość wymiany doświadczeń i poglądów z ekspertami firmy oraz wzięli udział  w serii interaktywnych wystaw pod nazwą: „Razem na rzecz zdrowia”, „Razem dla dzieci i młodzieży” i „Razem w życiu” prezentujących wiedzę ekspercką Puriny w zakresie żywienia zwierząt domowych. Zaprezentowano na nich m.in korzyści płynące z relacji ludzi ze zwierzętami, zademonstrowano, jak bodźce zewnętrzne mogą generować radosne emocje u psów oraz w jaki sposób użycie kamer termowizyjnych pozwala lepiej zrozumieć, co sprawia, że pies doświadcza pozytywnej zmiany nastroju.

Firma ogłosiła również program „Zobowiązania Puriny w społeczeństwie” (ang. Purina in Society Commitments), które są działaniami spółki na rzecz promowania adopcji zwierząt, ich obecności w miejscu pracy oraz walki z ryzykiem otyłości zwierząt domowych w całej Europie. 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek