logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > „Psom lepiej w domu” – piłkarze Zenitu Sankt Petersburg wspierają adopcje psów
07.12.2021
Tematy: Wydarzenia, Rosja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Organizacje pozarządowe / NGO, Prawa zwierząt

„Psom lepiej w domu” – piłkarze Zenitu Sankt Petersburg wspierają adopcje psów



Do wyjątkowej sytuacji doszło podczas 17. kolejki rosyjskiej Premier League. Piłkarze Zenitu Sankt Petersburg wyszli na stadion przed meczem z FK Rostów w towarzystwie… czekających na adopcję psów ze schronisk. To bodaj pierwsza w historii futbolu czworonożna eskorta.

Bezpośrednim impulsem do całej inicjatywy był Światowy Dzień Zwierząt Domowych – obchodzony 30 listopada.

Akcja społeczna zatytułowana Собакам лучше дома, czyli po polsku Psom lepiej w domu miała na celu nie tylko promocję adopcji, ale również zwrócenie uwagi na kwestię odpowiedzialności za zwierzęta domowe, a także apel o poprawę stanu schronisk i dobrostanu bytujących tam psów. Głównym partnerem akcji była Rosyjska Federacja Kynologiczna, jedna z największych organizacji pozarządowych na terenie Rosji.

psy NGO Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji adopcje zwierząt futbol prawa zwierząt stadion schroniska


Nazwa wydarzenia:
Piłkarze Zenitu Sankt Petersburg wspierają adopcje psów
Czas:
2021.12.3
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Organizacje pozarządowe / NGO, Prawa zwierząt
Kraje:
Rosja
Nadawca:
Zenit Sankt Petersburg i Rosyjska Federacja Kynologiczna
Hasło kampani:
Psom lepiej w domu





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek