2 / 10
Twarze ludzi, samochody, komiksowe dymki z tekstami, jedzenie, napoje, płyty z muzyką czy ekrany telefonów komórkowych to tylko niektóre elementy chaotycznej całości. Gdy dokładniej przyjrzeć się obrazom, okazuje się, że narysowano na nich to wszystko, co może pojawić się w umyśle rozkojarzonego kierowcy w trakcie prowadzenia samochodu. Kampanię przygotowała agencja Clemenger BBDO z Nowej Zelandii na zlecenie Road Safety Trust.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii