Biszkoptowy labrador nie promuje adopcji zwierząt ze schronisk ani też nie zachęca do wpłaty pieniędzy na stowarzyszenie szkolące psy towarzyszące niewidomym. W tej kampanii, jako prawdziwy przyjaciel człowieka, czeka na niego, gdy ten wyszedł na piwo z kolegami. Cierpliwie siedzi przy oknie, a gdy czas oczekiwania się przedłuża, popiskuje z żalu. Nad ranem opiekun wraca, a gdy się radośnie witają, mężczyzna wyjaśnia – wczoraj zdecydował, że bezpieczniej będzie nie prowadzić.
Kampania "Friends are waiting" ("Przyjaciele czekają") przygotowana na zlecenie marki Budweiser zachęca do odpowiedzialnego picia alkoholu, w tym niewsiadania za kierownicę po jego spożyciu. Przypomina, że zawsze jest ktoś bliski, kto czeka na daną osobę. Koncern Anheuser-Busch InBev po raz piąty prowadzi akcję promującą odpowiedzialne picie pod hasłem Global Be(er) Responsible Day. Poza reklamą przygotowano także badania dotyczące postaw wobec odpowiedzialnej konsumpcji i sprzedaży alkoholu oraz inne akcje. Szczeniak labradora pojawił się także w kampanii Budweisera pokazywanej podczas Super Bowl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów