Biszkoptowy labrador nie promuje adopcji zwierząt ze schronisk ani też nie zachęca do wpłaty pieniędzy na stowarzyszenie szkolące psy towarzyszące niewidomym. W tej kampanii, jako prawdziwy przyjaciel człowieka, czeka na niego, gdy ten wyszedł na piwo z kolegami. Cierpliwie siedzi przy oknie, a gdy czas oczekiwania się przedłuża, popiskuje z żalu. Nad ranem opiekun wraca, a gdy się radośnie witają, mężczyzna wyjaśnia – wczoraj zdecydował, że bezpieczniej będzie nie prowadzić.
Kampania "Friends are waiting" ("Przyjaciele czekają") przygotowana na zlecenie marki Budweiser zachęca do odpowiedzialnego picia alkoholu, w tym niewsiadania za kierownicę po jego spożyciu. Przypomina, że zawsze jest ktoś bliski, kto czeka na daną osobę. Koncern Anheuser-Busch InBev po raz piąty prowadzi akcję promującą odpowiedzialne picie pod hasłem Global Be(er) Responsible Day. Poza reklamą przygotowano także badania dotyczące postaw wobec odpowiedzialnej konsumpcji i sprzedaży alkoholu oraz inne akcje. Szczeniak labradora pojawił się także w kampanii Budweisera pokazywanej podczas Super Bowl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku