────── 19.05.2017
Ojczyzna, dziewczyny i przygoda – czyli jak wojsko reklamuje „rekrutację”
Wysokobudżetowy spot rekrutacyjny brytyjskiej piechoty zmechanizowanej. Kadry jak z dobrego filmu akcji – dzielni żołnierze w szybkich ujęciach i dobrze wyeksponowany nowoczesny sprzęt wojskowy, którym towarzyszy patetyczna narracja lektora. Dla pędu, dla wyzwań, dla akcji, by pomagać, by chronić, by pomagać, dla miejsc, dla ludzi, dla życia, ze współczuciem, z odwagą, z pewnością siebie. Po obejrzeniu reklamy można mieć wrażenie, że wojsko to lepsza wersja straży pożarnej i służb ambulatoryjnych. Zero wojny i żadnego wystrzału, za to ciekawe ujęcie z rajskiej plaży przedstawiające zapewne wojaków po służbie. Wydaje się, że ideą kampanii było zakomunikowanie, że wojsko nie zabija, tylko ratuje, a przy okazji ma z tego zabawę..
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu