────── 19.05.2017
Ojczyzna, dziewczyny i przygoda – czyli jak wojsko reklamuje „rekrutację”
Wysokobudżetowy spot rekrutacyjny brytyjskiej piechoty zmechanizowanej. Kadry jak z dobrego filmu akcji – dzielni żołnierze w szybkich ujęciach i dobrze wyeksponowany nowoczesny sprzęt wojskowy, którym towarzyszy patetyczna narracja lektora. Dla pędu, dla wyzwań, dla akcji, by pomagać, by chronić, by pomagać, dla miejsc, dla ludzi, dla życia, ze współczuciem, z odwagą, z pewnością siebie. Po obejrzeniu reklamy można mieć wrażenie, że wojsko to lepsza wersja straży pożarnej i służb ambulatoryjnych. Zero wojny i żadnego wystrzału, za to ciekawe ujęcie z rajskiej plaży przedstawiające zapewne wojaków po służbie. Wydaje się, że ideą kampanii było zakomunikowanie, że wojsko nie zabija, tylko ratuje, a przy okazji ma z tego zabawę..
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

