Światowej sławy gwiazdy, m.in. George Clooney, Robbie Williams i zespół Coldplay, stworzyły graficzne „Symbole nadziei na XXI wiek”, które wspierają kampanię „Whatever it Takes” organizowaną przez fundację „21st Century Leaders” wpierającą międzynarodowe projekty dobroczynne. Produkty z autorskimi projektami gwiazd dostępne będą w sprzedaży w sklepach Tchibo i w sklepie internetowym www.tchibo.pl od 25 listopada. Tchibo przekaże ponad 120.000 euro z dochodów ze sprzedaży tych produktów na potrzeby fundacji. Wsparcie otrzymają, m.in. „Nelson Mandela Children’s Foundation”, „Lifebeat”, „Trade plus Aid” oraz UNICEF.
Gwiazdy świata mody, muzyki i filmu zaangażowały się w kampanię „Whatever it Takes“ i stworzyły osobiste, graficzne przesłanie – np. hasło gwiazdy muzyki pop Robbiego Williamsa brzmi „All you need is Love“ (znajduje się na torbie na zakupy dostępnej w kolekcji Tchibo). Obok torby do wyboru są koszulki z wzorami stworzonymi przez George’a Clooney’a, Coldplay, Wolfganga Joopa oraz Phila Collinsa, a także szal zaprojektowany przez Donnę Karan i bokserki z grafiką Georgio Armaniego. Wszystkie artykuły posiadają certyfikat podpisany przez twórcę potwierdzający, że grafika umieszczona na produkcie powstała specjalnie na cele projektu „Whatever it Takes“.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO