Światowej sławy gwiazdy, m.in. George Clooney, Robbie Williams i zespół Coldplay, stworzyły graficzne „Symbole nadziei na XXI wiek”, które wspierają kampanię „Whatever it Takes” organizowaną przez fundację „21st Century Leaders” wpierającą międzynarodowe projekty dobroczynne. Produkty z autorskimi projektami gwiazd dostępne będą w sprzedaży w sklepach Tchibo i w sklepie internetowym www.tchibo.pl od 25 listopada. Tchibo przekaże ponad 120.000 euro z dochodów ze sprzedaży tych produktów na potrzeby fundacji. Wsparcie otrzymają, m.in. „Nelson Mandela Children’s Foundation”, „Lifebeat”, „Trade plus Aid” oraz UNICEF.
Gwiazdy świata mody, muzyki i filmu zaangażowały się w kampanię „Whatever it Takes“ i stworzyły osobiste, graficzne przesłanie – np. hasło gwiazdy muzyki pop Robbiego Williamsa brzmi „All you need is Love“ (znajduje się na torbie na zakupy dostępnej w kolekcji Tchibo). Obok torby do wyboru są koszulki z wzorami stworzonymi przez George’a Clooney’a, Coldplay, Wolfganga Joopa oraz Phila Collinsa, a także szal zaprojektowany przez Donnę Karan i bokserki z grafiką Georgio Armaniego. Wszystkie artykuły posiadają certyfikat podpisany przez twórcę potwierdzający, że grafika umieszczona na produkcie powstała specjalnie na cele projektu „Whatever it Takes“.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany