80% osób powyżej 50. roku życia układa już pierwsze plany spadkowe, ale tylko 9% z nich rozważa zapisy w testamencie na rzecz organizacji charytatywnych. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że jest to nietypowa forma filantropii. Darowizny testamentowe są mało znane, więc trudno sobie wyobrazić ich realny wpływ – zwłaszcza na losy osób w kryzysie bezdomności lub żyjących w skrajnym ubóstwie.
Kampania społeczna zrealizowana dla organizacji Foundation for Housing ukazuje tę właśnie perspektywę: opowiada historię rodziny, która dzięki spuściźnie hojnego darczyńcy może rozpocząć nowe życie. Piękny, pełen empatii i wyczucia film został wyreżyserowany przez Vincenta René Lortie, autorem znakomitych zdjęć jest Balthazar Lab:
Zapewnienie komuś dachu nad głową oznacza danie mu szansy na znalezienie pracy, bezpieczne życie, odbudowanie więzi społecznych oraz – co najważniejsze – przywrócenie godności. Mieszkanie jest potrzebą podstawową.
txt: Dorota Chrobak
zobacz także
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce
-
28.11.2025Kampanie
Payboy w kampanii o Sextortion
-
26.11.2025Kampanie
KSIĘCIA Z BAJKI SIĘ ZACHCIAŁO?! SEXEDPL Z ANTYPRZEMOCOWĄ KAMPANIĄ

