logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  08.12.2015

Przedświąteczna pomoc od Biedronki



W grudniu po raz kolejny w sklepach sieci Biedronka są realizowane zbiórki żywności: z Federacją Polskich Banków Żywności (przeprowadzona 4-6 grudnia) oraz Caritas Polska (11-12 grudnia). Ubiegłoroczne, przedświąteczne zbiórki z dwoma partnerami przyniosły efekt w postaci blisko 550 ton produktów spożywczych. Artykuły zebrane podczas akcji trafiają m.in. do jadłodajni dla ubogich, noclegowni dla osób bezdomnych, domów dla samotnych matek, świetlic dla dzieci i innych organizacji zajmujących się opieką nad najuboższymi. W wybranych sklepach Biedronka od listopada odbywają się także zbiórki prowadzone przez Polski Czerwony Krzyż, Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Legnica oraz w ramach akcji „Pomóż Dzieciom Przetrwać Zimę”. 

W ramach przedświątecznych działań sieć Biedronka przekaże również produkty partnerom akcji zajmującym się osobami bezdomnymi. Wśród wspieranych projektów znajdzie się m.in. akcja realizowana wspólnie ze Strażą Miejską w Warszawie oraz  Wigilia dla bezdomnych w Krakowie. Biedronka wsparła także m.in. Fundację Opieka i Troska oraz Fundację Polskich Kawalerów Maltańskich w Warszawie, której przekazała ponad 1500 paczek dla dzieci i dorosłych w ramach akcji Opłatek Maltański, odbywającej się w 17 miastach w całej Polsce. Wspólnie z Caritas Diecezji Warszawsko-Praskiej sieć organizuje także spotkanie mikołajkowe dla dzieci, którym podaruje 1000 gwiazdkowych upominków.

Co roku spółka włącza się także w charytatywne akcje TVP „Reklama dzieciom” oraz „Blok Mikołajkowy” Telewizji Polsat. Dochód z bloków reklamowych, emitowanych w okresie świątecznym, przekazywany jest w całości potrzebującym dzieciom. 

Firma wydała także kolejna edycja książki z płytą „Najpiękniejsze polskie kolędy”. W tym roku wśród gwiazd estrady, które wykonują kolędy, znaleźli się: Piotr Kupicha, Krzysztof Krawczyk, Zbigniew Wodecki, Magda Steczkowska czy Mieczysław Szcześniak. Środki ze sprzedaży są przeznaczane na pomoc chorym dzieciom w ramach wspólnego programu „Codziennie bądźmy razem”, który jest prowadzony z Fundacją Faktu
od 2013 roku. Książka jest dostępna od 7 grudnia w sklepach sieci w cenie 9,99 zł.

Sieć przygotowała także upominki dla swojego zespołu pracowników. Osoby zatrudnione w Jeronimo Martins Polska i ich dzieci z okazji zbliżających się Świąt otrzymają łącznie blisko 120 tys. paczek świątecznych. Dodatkowo w ramach akcji „Pomagamy nie tylko od święta” pracownicy sieci, którzy znajdują się w szczególnie trudnej sytuacji życiowej, otrzymają dodatkowe wsparcie przedświąteczne w postaci paczki z artykułami pierwszej potrzeby.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek