logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  09.05.2017

Najlepsze Akcje Zaangażowane Społecznie 2015 - Głosowanie Czytelników

9 / 9
 

Akcja „Przeczytam 52 książki w 2015 roku” prowadzona była na portalu społecznościowym Facebook i motywowała uczestników do przeczytania co najmniej 52 książek w roku 2015 roku. Dodatkową inspiracją i motywacją był społeczny aspekt zabawy – uczestnicy wyzwania dzielili się opiniami o przeczytanych tytułach i dopingowali do działania. Internauci podejmują publiczną deklarację, dołączając do wyzwania na Facebooku. To postanowienie obliguje ich do wypełnienia postanowienia przed ludźmi a regularne notowanie postępów w czytaniu na stronie wydarzenia np. “16/52 – “Zły” Leopold Tyrmand” pozwala im dokumentować postępy w działaniu przy okazji dzieląc się swoimi przeczytanymi dziełami z innymi uczestnikami.

Więcej o kampanii na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl








CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek