Akcja „Przeczytam 52 książki w 2015 roku” prowadzona była na portalu społecznościowym Facebook i motywowała uczestników do przeczytania co najmniej 52 książek w roku 2015 roku. Dodatkową inspiracją i motywacją był społeczny aspekt zabawy – uczestnicy wyzwania dzielili się opiniami o przeczytanych tytułach i dopingowali do działania. Internauci podejmują publiczną deklarację, dołączając do wyzwania na Facebooku. To postanowienie obliguje ich do wypełnienia postanowienia przed ludźmi a regularne notowanie postępów w czytaniu na stronie wydarzenia np. “16/52 – “Zły” Leopold Tyrmand” pozwala im dokumentować postępy w działaniu przy okazji dzieląc się swoimi przeczytanymi dziełami z innymi uczestnikami.
Więcej o kampanii na stronie konkurs.kampaniespoleczne.pl
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii