logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Provident podzielił się wiedzą z 360 studentami
15.01.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Provident podzielił się wiedzą z 360 studentami



W wykładach dla studentów prowadzonych przez firmę Provident wzięło udział blisko 1300 osób, w tym 368 w ubiegłym roku. Pracownicy firmy w ramach programu „Kultura dzielenia się wiedzą” gościli m.in. na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz na Uniwersytecie Warszawskim.

Projekt „Kultura dzielenia się wiedzą” jest autorskim pomysłem Providenta. Pracownicy firmy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem zawodowym ze studentami. Prowadzą wykłady z następujących obszarów: marketing, szkolenia, komunikacja wewnętrzna, public relations, społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR), budowanie strategii organizacji. Doradzają jak przygotować dokumenty rekrutacyjne.

– Dla studentów udział w takich spotkaniach, to okazja do poszerzenia wiedzy oraz inspiracja do poszukiwań własnej drogi zawodowej. Rzadko zdarza się, że przedsiębiorstwo aż tak dobrze rozumie potrzeby uczelni i biura karier. – powiedziała Agata Zarzycka, dyrektor Działu Praktyk i Karier Uczelni Łazarskiego. Provident w roku 2011 został uhonorowany Złotym Platanem Uczelni Łazarskiego, w kategorii Partner Innowacyjnego Kształcenia.

Celem programu „Kultura dzielenia się wiedzą” jest przybliżenie studentom ogólnej wiedzy biznesowej. W 2011 roku firma zorganizowała 13 spotkań, które miały miejsce na: Uczelni Łazarskiego, Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Wszechnicy Polskiej Szkole Wyższej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie oraz we współpracy z Forum Młodych BCC na Politechnice Gdańskiej. W sumie, od momentu inauguracji programu, przeprowadzono 63 spotkania, w których było zaangażowanych ponad 20 ekspertów firmy, w tym także przedstawiciele zarządu Providenta.

W ramach programu „Kultura dzielenia się wiedzą” Provident bierze czynny udział we wszystkich edycjach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Programu o zasięgu międzynarodowym, którego celem jest promowanie idei przedsiębiorczości.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek