logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Provident podsumowuje rodzinne finanse
09.01.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Provident podsumowuje rodzinne finanse



W piątej edycji programu edukacji finansowej Providenta Akademia Rodzinnych Finansów na 40 bezpłatnych warsztatach, przeszkolono 1407 osób – o 25% więcej niż w roku 2010.

Akademia Rodzinnych Finansów to program edukacji finansowej realizowany przez Providenta od 2007r. Głównym celem projektu jest przekonanie uczestników, że można skutecznie i odpowiedzialnie zarządzać domowymi finansami, także przy niskich i średnich dochodach. Jednym z najważniejszych elementów projektu są bezpłatne warsztaty „Z kobietami o finansach”  – jak wynika z badań, to przede wszystkim one zajmują się domowym budżetem (SMG/KRC, na zlecenie Providenta, lipiec 2011 r.).

W tej edycji programu warsztaty po raz pierwszy były organizowane we współpracy z organizacjami pozarządowymi wybranymi w ogólnopolskim konkursie. Szkolenia prowadziło: Opinogórskie Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych z Opinogóry Górnej, Generator Inspiracji (dawniej Fundacja Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Barka”) z Futomy, Fundacja „Koliber” z Wrocławia, Liga Kobiet Polskich z Elbląga, Stowarzyszenie Aktywnej Pomocy Rodzinie „Alternatywa” z Prudnika i Fundacja „Nadzieja dla Rodzin” z Torunia.

W piątej edycji programu 40% uczestników szkoleń przyznała, ze nie zarządza domowym budżetem, a 61% nie odkłada pieniędzy na wypadek nieprzewidzianych wydatków – mówi Agnieszka Krajnik, koordynator programu Akademia Rodzinnych Finansów z Provident Polska – Optymistycznie brzmi deklaracja 78% uczestników mających dzieci, że starają się je edukować w zakresie zarządzania finansami. Mamy nadzieję, że dzięki naszym warsztatom otrzymają narzędzia, które pozwolą im robić to efektywniej – podsumowała Agnieszka Krajnik, koordynator programu ARF.

Podczas wszystkich edycji programu przeszkolono łącznie ponad 3100 osób, które uczestniczyły w 82 warsztatach. Na każdym szkoleniu omawiane są podstawowe zagadnienia związane z edukacją finansową: jak najefektywniej zaplanować domowy budżet, jak oszczędzać, nie rezygnując z dotychczasowego poziomu życia, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach oraz w jaki sposób rozmawiać z dziećmi o finansach.

 

 

 









10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek