logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Provident nagrodzi dziennikarzy
05.08.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Provident nagrodzi dziennikarzy



Po raz piąty dziennikarze mieli okazję nadsyłać swoje prace poświęcone tematyce wolontariatu na konkurs „Tak! Pomagam”, organizowany przez firmę Provident. Celem konkursu jest promowanie tematu wolontariatu w mediach wspólnie z partnerem przedsięwzięcia Centrum Wolontariatu. W tym roku jury będzie oceniać 68 nadesłanych prac.

Zgodnie z regulaminem konkursu dziennikarze mogli zgłaszać materiały w trzech kategoriach: prasa i internet, radio, telewizja. Prace oceniać będzie kapituła konkursowa, w skład której wchodzą: Dariusz Pietrowski, Prezes Centrum Wolontariatu, Barbara Falandysz, prawniczka, działaczka społeczna, założycielka polskiego oddziału UNICEF-u, Małgorzata Smolińska, dziennikarka Gazety Wyborczej, laureatka pierwszego miejsca
w kategorii prasa i internet zeszłorocznej edycji konkursu oraz przedstawiciel organizatora, firmy Provident.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 31 października b.r. Łączna suma nagród opiewa na kwotę 18 tysięcy złotych. Do autorów najlepszych prac trafią nagrody pieniężne w wysokości 3 tysięcy złotych w każdej z trzech kategorii. Konkurs organizuje Provident Polska we współpracy z Centrum Wolontariatu.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek