logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Provident dla rodzin po raz czwarty
02.06.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Provident dla rodzin po raz czwarty



Zakończył się proces zgłaszania projektów, które zrealizowane zostaną w ramach tegorocznej, czwartej edycji programu „Wokół Nas”. Cykliczna inicjatywa firmy Provident ma na celu wspieranie lokalnych społeczności oraz przeciwdziałanie problemom wykluczenia społecznego i finansowego. W tym roku wcielonych zostanie w życie 65 nowych projektów o łącznej wartości ponad 200 tysięcy złotych. Ich motywem przewodnim jest odpowiedź na potrzeby polskich rodzin w ich lokalnym środowisku. Projekty zrealizowane zostaną do końca sierpnia.

 Inicjatywy i przedsięwzięcia z całej Polski, które zdaniem zgłaszających zasługują na realizację – przekazywane były organizatorom od 12 marca do 25 kwietnia. Swój pomysł mogła nadesłać każda zainteresowana osoba. Następnie, 9 Rad Programowych „Wokół Nas” spośród 327 zgłoszonych koncepcji wybrało 39, które uzyskały granty na realizację. Dodatkowo, 26 koncepcji zakwalifikowało się do etapu realizacji bezpośrednio poprzez głosowanie na Facebooku. Wsparcie finansowe i organizacyjne pozyskały projekty z całej Polski. Wiele z nich zrealizowanych zostanie w mniejszych miejscowościach. Średnia wartość jednostkowego projektu to 5000 zł. Po wyborze projektów rozpoczął się etap ich realizacji, który trwa od 16 maja i zakończy się 31 sierpnia. 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek