Psy pojawiające się na różnokolorowych tłach "śpiewają" prostą, szybko wpadającą w ucho piosenkę.
10 sierpnia 2015 ruszyła internetowa akcja pt. "Daj mi wodę" realizowana przez pracowników Warszawskiej Szkoły Reklamy i Szkoły Wizażu i Charakteryzacji SWiCH. Celem inicjatywy jest zachęcenie społeczności w dużych miastach do wystawiania misek z wodą dla zwierząt.
Motywem przewodnim akcji jest krótkometrażowy film, w którym występują psy pracowników WSR i SWiCH: Mrówka, Pola, Tosia, Shila, Honor i Primo. Twórcom spotu zależało przede wszystkim na tym, by w miastach w bezdeszczowe i upalne dni pojawiały się miski z wodą dla zwierząt – nie tylko psów, ale też kotów, ptaków, wiewiórek czy jeży.
Inicjatorzy akcji: Anita Kot, Grzegorz Mikrut i Piotr Modzelewski dzięki wsparciu współpracowników z WSR i SWiCHw ciągu kilku dni stworzyli kilkunastosekundowy film. Przy wszystkich psach byli właściciele, którzy pomagali czworonogom w zagraniu ról.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy