Psy pojawiające się na różnokolorowych tłach "śpiewają" prostą, szybko wpadającą w ucho piosenkę.
10 sierpnia 2015 ruszyła internetowa akcja pt. "Daj mi wodę" realizowana przez pracowników Warszawskiej Szkoły Reklamy i Szkoły Wizażu i Charakteryzacji SWiCH. Celem inicjatywy jest zachęcenie społeczności w dużych miastach do wystawiania misek z wodą dla zwierząt.
Motywem przewodnim akcji jest krótkometrażowy film, w którym występują psy pracowników WSR i SWiCH: Mrówka, Pola, Tosia, Shila, Honor i Primo. Twórcom spotu zależało przede wszystkim na tym, by w miastach w bezdeszczowe i upalne dni pojawiały się miski z wodą dla zwierząt – nie tylko psów, ale też kotów, ptaków, wiewiórek czy jeży.
Inicjatorzy akcji: Anita Kot, Grzegorz Mikrut i Piotr Modzelewski dzięki wsparciu współpracowników z WSR i SWiCHw ciągu kilku dni stworzyli kilkunastosekundowy film. Przy wszystkich psach byli właściciele, którzy pomagali czworonogom w zagraniu ról.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom