logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Procter&Gamble remontuje domy
04.10.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Procter&Gamble remontuje domy



Procter & Gamble nawiązał współpracę z organizacją pozarządową Habitat for Humanity. Celem współpracy jest budowa, remonty oraz sprzątanie domów w kilkunastu krajach na całym świecie, w tym w Polsce. Pierwszy projekt jest właśnie realizowany na warszawskim Targówku Fabrycznym.

Habitat for Humanity jest organizacją non-profit, która walczy z ubóstwem mieszkaniowym i zapobiega bezdomności. W wyniku współpracy P&G oraz Habitat for Humanity, w 2013 roku niemal 3000 wolontariuszy P&G na świecie weźmie udział w realizacji ponad 30 projektów. To największe jednorazowe zaangażowanie wolontariuszy jednego partnera Habitat for Humanity w jej 40-letniej historii. W Polsce organizacja istnieje od 1992 roku i do tej pory pomogła ponad 750 rodzinom, a do końca roku planuje pomóc kolejnym 120.

P&G oraz polski oddział Habitat for Humanity pierwszy wspólny projekt zrealizują w październiku. Wspólnie wyremontują dwa budynki znajdujące się przy ulicach Birżańskiej i Naczelnikowskiej na warszawskim Targówku Fabrycznym. W ramach prac fundamenty oraz piwnice obu budynków zostaną osuszone i zaizolowane. Po zakończeniu wszystkich prac budowlanych, w pobliżu budynków zostanie zorganizowany plac zabaw dla dzieci. W projekcie bierze udział ponad 50-ciu wolontariuszy P&G .

Wspólna akcja P&G oraz Habitat for Humanity prowadzona jest w porozumieniu z Zakładem Gospodarowania Nieruchomościami dzielnicy Targówek. Dzięki pracom sfinansowanym przez P&G, władze Targówka będą mogły w niedalekiej przyszłości przeprowadzić ocieplenie ścian zewnętrznych obu budynków, co z kolei doprowadzi do zmniejszenia bardzo wysokiej wilgotności panującej obecnie w mieszkaniach, ocieplić je, a w konsekwencji także obniżyć koszty ogrzewania.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek