Procesja pogrzebowa czeka pod barem
Tabliczki z napisem „Pogrzeb“ znaleźli na swoich samochodach klienci wychodzący z barów i pubów w Dzień Świętego Patryka w najbardziej rozrywkowych dzielnicach Toronto. Nie był to ani ponury żart ani element gangsterskich porachunków – komentarz na drugiej stronie tabliczki wyjaśniał sytuację: „Drinking and driving puts lives at risk. Thank you for driving sober.“ („Prowadzenie samochodu pod wpływem alkoholu jest niebezpieczne dla życia. Dziękujemy za trzeźwą jazdę.“)
Ambientową kampanię „Parked Procession“ zorganizował kanadyjski oddział Arrive Alive, a za realizację akcji odpowiadała agencja Cosette z Toronto.
Celem kampanii było uświadomienie kierowcom potencjalnych, tragicznych konsekwencji jazdy pod wpływem alkoholu. Kampania „Parked Procession“ miała przypomnieć klientom barów, którzy ośmielą się usiąść za kierownicą, że każda ilość alkoholu ma ujemny wpływ na ich koncentrację i refleks podczas prowadzenia pojazdu.
Zarówno pierwsza, jak i każda kolejna odsłona akcji organizowana jest w te dni, podczas których wzrasta poziom konsumpcji alkoholu. Oprócz Dnia św. Patryka, były to m. in. urodziny królowej Wiktorii, Święto Kanady oraz Wielkanoc.
K.Kondracka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem