logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Prezesi – wolontariusze byli na wagarach
22.03.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Prezesi – wolontariusze byli na wagarach



Z okazji pierwszego dnia wiosny Członkowie Koalicji „Prezesi-wolontariusze 2011” chcieli pokazać dzieciom, że nauka o internecie czy kulturze Stanów Zjednoczonych może być ciekawa i zabawna. Ta inicjatywa jest również formą obchodów pierwszej rocznicy podpisania Apelu „Czas biznesu, czas pomagania”, czyli inauguracji projektu „Koalicja Prezesi-wolontariusze 2011” promującego społeczne zaangażowanie biznesu. W akcji wziął także udział nowy Członek Koalicji, Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce, Lee Feinstein.

Prezesi – wolontariusze – Marek Kuzaka (AMS), Aneta Podyma (AXA TFI), Maciej Witucki (Grupa TP) oraz Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce, Lee Feinstein zamiast do swoich biur udali się do szkół na spotkania z młodzieżą.

21 marca Ambasador Lee Feinstein spotkał się z uczniami XL L.O. im. Stefana Żeromskiego w Warszawie. Dwustu licealistów miało okazję dowiedzieć się, jak wygląda działalność pozaszkolna młodzieży w Stanach Zjednoczonych. Tego samego dnia w Publicznym Liceum im. Karola Wojtyły w Łomiankach Marek Kuzaka, prezes firmy AMS, zatrudniającej ponad 130 niepełnosprawnych osób, poprowadził dla uczniów spotkanie pt. „Lekcja Integracji”, na którym młodzieży została przybliżona szermierka na wózkach. Uczniowie mogli także samodzielnie zawalczyć z najlepszymi zawodnikami w Polsce.  Z najmłodszymi uczniami 30 marca w Szkole Podstawowej nr 220 w Warszawie spotkali się Aneta Podyma, prezes AXA TFI oraz Maciej Witucki, prezes Grupy TP podczas zajęć Edukacja z internetem, na których porozmawiają z dziećmi o bezpiecznym korzystaniu z internetu.

W zeszłym roku Prezesi-wolontariusze zorganizowali dwie akcje wolontariacie skierowane do najmłodszych.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek