logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Prezesi BOŚ Banku i Capgemini zostali wolontariuszami
11.07.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Prezesi BOŚ Banku i Capgemini zostali wolontariuszami



Prezesi BOŚ Banku i Capgemini dołączyli do Koalicji „Prezesi-wolontariusze 2011” – projektu zrzeszającego liderów firm, którzy chcą aktywnie promować działania z zakresu społecznego zaangażowania biznesu. Po włączeniu się w projekt Mariusza Klimczaka (prezes zarządu Banku Ochrony Środowiska S.A.) oraz Marka Grodzińskiego (wiceprezes Capgemini Polska Sp z o.o.) grupa liczy 24 osoby.

Bank Ochrony Środowiska wspiera przede wszystkim projekty proekologiczne. Jego przedstawiciele biorą udział w wydarzeniach, konferencjach i debatach popularyzujących wiedzę o środowisku i ekologiczne postawy. W 2009 r. Zarząd BOŚ Banku powołał do życia Fundację BOŚ, która realizuje własne programy edukacyjne oraz wspiera rozwój wolontariatu pracowniczego w BOŚ. Największy program Fundacji to „Aktywnie po zdrowie”, który angażuje do działania i promuje zdrowe odżywianie i aktywny tryb życia wśród dzieci i młodzieży z 3 tys. polskich szkół.

Capgemini w Polsce podejmuje inicjatywy odpowiadające na potrzeby społeczności lokalnych. W 2011 roku firma Capgemini stworzyła strategię społecznej odpowiedzialności wokół trzech obszarów: zaangażowania społecznego, środowiska oraz różnorodności w miejscu pracy. W ich ramach realizowane są różne projekty, m.in.: projekt Teatr, program grantowy „Inwestujemy w dobre pomysły”, program „Embrace Eco Ethics”, projekt Business Mama czy „Welcome.pl”.

Więcej informacji na temat projektu znajduje się na stronie dobrybiznes.info.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek