Na autobusach w największych polskich miastach pojawią się niebawem zdjęcia przedstawiające rodzinę na pogrzebie, opłakującą nieostrożnego kierowcę. Kampania "Prędkość zabija" Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego realizowana jest przez Fabrykę Komunikacji Społecznej (kreacja drukowana) i Legend Group (spot telewizyjny i radiowy). Ma uświadomić kierowcom, że szybka jazda i jej konsekwencje, jakimi są śmiertelne wypadki samochodowe, dotykają nie tylko bezpośrednio poszkodowanych, ale także całe rodziny, które straciły kogoś bliskiego. Długofalowym zamierzeniem KRBRD jest stworzenie "społecznego ruchu nieakceptacji prędkości".
Zdjęcie pojawi się na autobusach w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach, Wrocławiu i Warszawie. W sumie na 52 pojazdach – od 1 do 30 kwietnia br. Spot telewizyjny emitowany jest m.in. w stacjach TVN, Polsat, TVP Info i w 50 innych kanałach tematycznych. Reklamy emitowane są w radiu, prowadzona jest także kampania bannerowa i w serwisie Facebook.
Strona kampanii: www.predkosczabija.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie