Na autobusach w największych polskich miastach pojawią się niebawem zdjęcia przedstawiające rodzinę na pogrzebie, opłakującą nieostrożnego kierowcę. Kampania "Prędkość zabija" Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego realizowana jest przez Fabrykę Komunikacji Społecznej (kreacja drukowana) i Legend Group (spot telewizyjny i radiowy). Ma uświadomić kierowcom, że szybka jazda i jej konsekwencje, jakimi są śmiertelne wypadki samochodowe, dotykają nie tylko bezpośrednio poszkodowanych, ale także całe rodziny, które straciły kogoś bliskiego. Długofalowym zamierzeniem KRBRD jest stworzenie "społecznego ruchu nieakceptacji prędkości".
Zdjęcie pojawi się na autobusach w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach, Wrocławiu i Warszawie. W sumie na 52 pojazdach – od 1 do 30 kwietnia br. Spot telewizyjny emitowany jest m.in. w stacjach TVN, Polsat, TVP Info i w 50 innych kanałach tematycznych. Reklamy emitowane są w radiu, prowadzona jest także kampania bannerowa i w serwisie Facebook.
Strona kampanii: www.predkosczabija.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy