Jeszcze przez 1,5 miesiąca można przesyłać zgłoszenia w konkursie „Prędkość w mieście to obciach” na film promujący bezpieczną jazdę samochodem na terenach zabudowanych. Na twórców najlepszych spotów czeka 30 tys. zł. Pomysłodawcą i organizatorem akcji jest firma ubezpieczeniowa Liberty Direct.
Według danych, na które powołują się organizatorzy, w miastach dozwoloną prędkość 50km/h przekracza 68% kierowców, a w terenach zabudowanych na trasach 92% kierowców. W 2012 roku zdecydowana większość wypadków, bo 27 056 miało miejsce w obszarze zabudowanym (73%), zginęły w nich 1652 osoby, a 31 071 zostało rannych. Poza obszarem zabudowanym miało miejsce 9 990 wypadków (27% ogółu), zginęło 1 919 osób, a obrażenia ciała odniosło 13 721 uczestników ruchu.
Filmy zachęcające do bezpiecznej jazdy samochodem można zgłaszać poprzez stronę internetową. Pula nagród w konkursie wynosi łącznie 30 tys. zł. Zwycięzcy otrzymają kolejno za zajęcie I miejsca – 10 tys. zł, za zajęcie II miejsca – 4 tys. zł oraz 3 tys. zł za zajęcie III miejsca. Ponadto autorzy 10 nominowanych filmów otrzymają nagrody w wysokości 1 tys. zł. Dodatkowo 3 tys. zł otrzyma autor spotu, który zyska największe uznanie wśród internautów. Najlepsze spoty będą promowane w internecie oraz social media. Termin nadsyłania prac mija 2 września br.
Akcji „Prędkość w mieście to obciach” patronuje Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo