logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze
   ──────  14.07.2014

Prawdziwe historie przedsiębiorczości



Przedsiębiorczość jest dla wszystkich, a przedsiębiorcy to nie tylko prezesi korporacji, ale przede wszystkim osoby prowadzące działalność na niewielką skalę – to przesłanie kampanii "Twarze przedsiębiorczości".

Kolejna, siódma edycja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości odbędzie się w tym roku. Teraz rozpoczyna się kampania społeczna nawiązująca do motywu przewodniego tegorocznego wydarzenia. Hasło Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości 2014 brzmi „Przedsiębiorczość ma wiele twarzy”. 

Według badań prowadzonych w 2012 na potrzeby Polskiej Konfederacji 31% Polaków nie jest przekonanych o uczciwości prywatnych przedsiębiorców. Pozytywnie postrzega ich 57%. Według organizatorów, jeśli o przedsiębiorcach mówi się w pozytywnym kontekście, najczęściej przywoływane są te same przykłady – spektakularne sukcesy i znane z mediów twarze. Cieszymy się, gdy słyszymy o tak wielkich osiągnięciach, ale mamy wrażenie, że na uznanie zasługuje wiele osób spoza tego wąskiego grona. To czasem nasi sąsiedzi, lokalni przedsiębiorcy. Czasem właściciele wielkich firm, którzy nie brylują w mediach, mimo że dają pracę setkom osób czy wspierają lokalną społeczność. Chcemy uświadomić im i ich otoczeniu, że to, co robią, to powód do dumy. Że niełatwa ścieżka, jaką podąża przedsiębiorca, to coś wyjątkowego, wymagającego determinacji i ogromnej pracy. Dlatego zainicjowaliśmy kampanię społeczną „Twarze Przedsiębiorczości” – mówi Adam Kądziela, koordynator projektu.

Aby wziąć udział w kampanii, należy za pośrednictwem strony internetowej przedsięwzięcia przesłać zdjęcie wraz z informacją odnośnie własnej działalności.

Z historiami znanych i mniej znanych przedsiębiorców, którzy wezmą udział w kampanii będzie można zapoznać się na www.twarzeprzedsiebiorczosci.pl. Najciekawsze z nich będą opisywane szerzej, także w mediach społecznościowych.

Kampania jest pierwszym wydarzeniem z cyklu promującego Światowy Tydzień Przedsiębiorczości – międzynarodowe przedsięwzięcie, podczas którego ludzie na całym globie biorą udział w bezpłatnych szkoleniach, debatach czy konkursach, które mają pozwolić im odkryć w sobie przedsiębiorczy potencjał. Uczestnicy mogą dowiedzieć się m.in. tego, jak założyć i prowadzić własną działalność gospodarczą, pozyskiwać środki finansowe na rozwój firmy czy zaplanować jej promocję. W 2013 roku w organizowanych w całej Polsce wydarzeniach wzięło udział ponad 80 tysięcy osób. Więcej informacji znajduje się na stronie www.tydzienprzedsiebiorczosci.pl. 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Twarze przedsiębiorczości
Czas:
2014.7.15
Tematy:
Kampanie gospodarcze
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości
Media:
Internet
Adresaci:
Przedsiębiorcy, osoby zainteresowane otworzeniem własnej działalności
Hasło kampani:
Przedsiębiorczość ma wiele twarzy





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Znikający Mural – wyjątkowe dzieło na Placu Europejskim w Warszawie


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 27.05.2022

    Zasłonka w zebrę


  • 25.05.2022

    Bezprawne prawa


  • 25.05.2022

    Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek