logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pracownicy UPS przepracowali charytatywnie 275.000 godzin
30.10.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pracownicy UPS przepracowali charytatywnie 275.000 godzin



400.000 pracowników firmy UPS wsparło w październiku – w trakcie 9. corocznego Ogólnoświatowego Miesiąca  Wolontariatu – organizacje działające w obrębie lokalnych społeczności.

Według wyników ankiety wewnętrznej, pracownicy UPS przepracowują w ramach wolontariatu średnio 80 godzin każdego roku. Aby uczcić tegoroczny Ogólnoświatowy Miesiąc Wolontariatu, celem firmy było przepracowanie w październiku 275.000 godzin społecznie. Pracownicy brali udział w różnego rodzaju działaniach charytatywnych, począwszy od uczenia dzieci, po pomoc osobom potrzebującym. Podczas swojej pracy społecznej, pracownicy pogłębiali także relacje z takimi kluczowymi partnerami firmy, jak Boys and Girls Club of America oraz United Way. Uczynili to poprzez wsparcie działań prospołecznych podejmowanych przez te organizacje.

Aby zachęcić pracowników do włożenia wysiłku w pracę na rzecz ich społeczności, Fundacja UPS przekaże 100.000 USD na rzecz konkursu pracowniczego, w trakcie którego wyłonionych zostanie 10 zwycięzców uczestniczących w Ogólnoświatowym Miesiącu Wolontariatu. Każdy z nich otrzyma 10.000 USD w formie grantu, mającego być wsparciem dla organizacji, dla której pracował społecznie.

Niektóre z wydarzeń z tegorocznego Dnia Wolontariatu:

  • Około 70 wolontariuszy w Costa Rica pracowało przy oczyszczaniu plaży publicznej Playa Puntarenas.
  • Wolontariusze w Miami pracowali z lokalnym oddziałem Boys and Girls Clubs przy odnawianiu kompleksu sportowego – odmalowywaniu boisk do koszykówki, odnawianiu obicia ścian w sali gimnastycznej i odświeżaniu otoczenia.
  • W Indianapolis, wolontariusze pomogli miastu poprzez udział w różnych imprezach, takich, jak Dzień Troski we współpracy z United Way, budowanie domów wspólnie z Habitat for Humanity oraz wydarzenia w zoo w Indianapolis –  impreza „ZooBoo”.
  • W akcji oddawania krwi zorganizowanej przez Cruz Roja Ecuatoriana wzięli udział wolontariusze rekrutujący się spośród pracowników UPS z Ekwadoru.
  • Wolontariusze w Wenezueli spędzili popołudnie czytając dzieciom i bawiąc się z nimi w sierocińcu ABANSA.

Polscy wolontariusze UPS zrealizowali ponad 20 akcji w różnych miastach Polski. Miesiąc Wolontariatu rozpoczęli od prac w Domu Dziecka im. Jana Korczaka w Gdańsku oraz na terenie Towarzystwa Opieki nad Ociemniałymi w Laskach. W obu tych lokalizacjach niemal 200 pracowników wraz z rodzinami przez kilka godzin zajmowało się sprzątaniem terenu, renowacją budynków oraz zbiorem jesiennych warzyw.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek