logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Pracownicy Getin poczytali dzieciom
20.01.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Pracownicy Getin poczytali dzieciom



Getin Noble Bank w styczniu zakończył drugą edycję charytatywnej akcji Getin Dzieciom. W ramach finału do podopiecznych trzech Fundacji – Warszawskie Hospicjum dla Dzieci, Gajusz oraz Śląskie Hospicjum dla Dzieci – trafiły nagrania baśni w wykonaniu pracowników Getin Noble Banku. Gościem specjalnym zrealizowanego słuchowiska był aktor Artur Barciś, który także użyczył swojego głosu bajkowym postaciom. Mp3 z klasycznymi utworami literatury dziecięcej zostały przekazane najmłodszym, zaś władze każdej z Fundacji otrzymały od Banku czek na kwotę 20 tys. zł.

„Złota Kaczka”, „Jaś i Małgosia”, „Dziadek do orzechów” to niektóre z tytułów, które znalazły się na tegorocznym nagraniu. Wzięli w nim udział pracownicy Getin Noble Banku – laureaci wewnętrznego, firmowego konkursu na najlepszy radiowy głos. Finalistów wyłoniono spośród uczestników, których zadaniem była autorska recytacja wiersza Juliana Tuwima pt. „Ptasie radio”. W przygotowaniu baśniowego słuchowiska wsparł ich aktor Artur Barciś, którego głos najmłodsi mogą znać m.in. z takich filmów jak „Auta”, „Uniwersytet Potworny” czy też „Opowieści z Narnii”.

Bank prowadzi też inne cykliczne projekty, jak charytatywny Bieg Fair Play czy też akcja honorowego krwiodawstwa – Getin Crew. Poprzednia edycja projektu została doceniona w 13. edycji konkursu Złote Spinacze, otrzymując nominację w kategorii komunikacja wewnętrzna. 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

  • 30.07.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Piłka nożna jest kobietą

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek