logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  27.07.2012

Pracownicy BGK uczyli bankowości



Z końcem roku szkolnego zakończyła się druga edycja programu „Młody Obywatel”, który Fundacja BGK im. J. K. Steczkowskiego realizowała we współpracy z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej. Przez cały rok szkoły z całego kraju realizowały projekty mające na celu poprawę relacji międzyludzkich w społecznościach lokalnych. Spośród wszystkich uczestników programu zostało wybranych 20 aktywnych placówek, w których wolontariusze BGK poprowadzili pozaprogramowe zajęcia w formie ćwiczeń, poświęcone bankowości. Przekazywali uczniom swoją wiedzę na temat specyfiki działania banków, a także uczyli ich świadomego podejmowania decyzji przy wyborze produktów bankowych (BGK podkreśla, że zajęcia miały charakter wyłącznie edukacyjny, ponieważ ten bank nie posiada oferty dla klientów indywidualnych). W zajęciach uczestniczyło około 400 uczniów.

Podczas szkolenia w centrali Banku pracownicy BGK zapoznali się z różnorodnymi metodami pracy z uczniami oraz scenariuszem, który miał ułatwić prowadzenie lekcji. Każdemu prowadzącemu towarzyszył animator Centrum Edukacji Obywatelskiej, pomagając w kwestiach organizacyjnych i porządkowych. W ubiegłym roku takich lekcji było 16, natomiast w tym liczba chętnych wolontariuszy i szkół wzrosła. Do tej pory w lekcjach, które przeprowadzili wolontariusze BGK, uczestniczyło blisko 800 uczniów.

Fundacja im. Jana Kantego Steczkowskiego rozpoczęła współpracę z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej przy realizacji programu Młody Obywatel w październiku 2010 r. Głównym celem programu jest umożliwienie młodym ludziom prowadzenia działań służących wzrostowi kapitału społecznego w miejscowościach, w których mieszkają. Podejmowane przez młodzież inicjatywy mają wpływać na wzrost wzajemnego zaufania, współpracy, poczucia lokalnej tożsamości pośród członków społeczności lokalnych.

Program realizowany jest we współpracy ze szkołami, którym Centrum Edukacji Obywatelskiej udziela wsparcia. Nauczyciele uczestniczą w bezpłatnych szkoleniach i kursie internetowym, uczniowie w warsztatach i spotkaniach z animatorami CEO, a cały zespół projektowy może uzyskać dofinansowanie na organizację prezentacji lokalnej.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek