────── 19.09.2008
Pozytywne zarażanie
Ruszyła ogólnopolska kampania „Zarażam Radością” z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym. Celem kampanii jest ukazanie społeczeństwu problemów osób niepełnosprawnych intelektualnie, przełamanie stereotypów i uprzedzeń oraz przygotowanie akcji mającej na celu zwiększenie ich zatrudnienia. Akcja ma pokazać, że osoby niepełnosprawne intelektulanie przekazują innym pozytywne wartości: uśmiech, pasję i wiarę w przyjaźń.
Kampania obejmuje telewizję, kino, radio oraz outdoor, internet i prasę. Kreacje wykonała agencja TBWA, a media zaplanowały domy mediowe: Initiative oraz City Art Media.
Nazwa kampanii:
Zarażam radością
Czas:
2008.9.19 - 2008.12.20
Kraje:
Polska
Nadawca:
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym
Media:
Telewizja, kino, radio, citylighty, billboardy, internet, prasa, ekrany LCD
Wykonawca:
TBWA\TELESCOPE
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Niepełnosprawni intelektualnie mogą cię zarazić, ale tylko pasją/radością
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
12.08.2022
Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?
-
12.08.2022
Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
08.08.2022
Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół