────── 19.09.2008
Pozytywne zarażanie
Ruszyła ogólnopolska kampania „Zarażam Radością” z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym. Celem kampanii jest ukazanie społeczeństwu problemów osób niepełnosprawnych intelektualnie, przełamanie stereotypów i uprzedzeń oraz przygotowanie akcji mającej na celu zwiększenie ich zatrudnienia. Akcja ma pokazać, że osoby niepełnosprawne intelektulanie przekazują innym pozytywne wartości: uśmiech, pasję i wiarę w przyjaźń.
Kampania obejmuje telewizję, kino, radio oraz outdoor, internet i prasę. Kreacje wykonała agencja TBWA, a media zaplanowały domy mediowe: Initiative oraz City Art Media.
Nazwa kampanii:
Zarażam radością
Czas:
2008.9.19 - 2008.12.20
Kraje:
Polska
Nadawca:
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym
Media:
Telewizja, kino, radio, citylighty, billboardy, internet, prasa, ekrany LCD
Wykonawca:
TBWA\TELESCOPE
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Niepełnosprawni intelektualnie mogą cię zarazić, ale tylko pasją/radością
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie