Ruszyła 2. edycja kampanii „Śmieci do śmietnika, choinki do lasu” firmy Poli Trade Polska. Celem akcji jest upowszechnienie zwyczaju poświątecznej zbiórki choinek i uświadomienie społeczeństwu, znaczenia odnawialnych źródeł energii (OZE). Zadaniem kampanii jest również przekonanie Polaków, że odnawialne źródła energii są przyjazne człowiekowi i środowisku.
– Pierwsza w Polsce lokalna zbiórka choinek z przeznaczeniem na biomasę okazała się sporym sukcesem. Udało się zebrać około 500 choinek. Najważniejsze jednak jest to, że dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 36 z Tychów miały okazję zobaczyć jak przerobić wyrzucone drzewka na biomasę i dowiedzieć się więcej na temat odnawialnych źródeł energii. Akcja miała nie tylko charakter edukacyjny, ale również przyniosła realny efekt, tzn. 22 kwietnia w Dniu Ziemi zostały dzieciom przekazane sadzonki nowych choinek. Tegoroczną akcję chcemy jeszcze bardziej nagłośnić i rozszerzyć jej zakres. Liczymy na to, że w II edycji kampanii uda nam się zebrać więcej drzewek i że do realizacji kampanii włączą się samorządy miast. Tak jak w I edycji, połowę środków ze sprzedaży biomasy przeznaczymy na zakup sadzonek – powiedział Jarosław Rak, prezes Poli Trade Polska.
Informacje o miejscu zbiórek drzewek świątecznych znajdują się na stronie www.choinkidolasu.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów