Ruszyła 2. edycja kampanii „Śmieci do śmietnika, choinki do lasu” firmy Poli Trade Polska. Celem akcji jest upowszechnienie zwyczaju poświątecznej zbiórki choinek i uświadomienie społeczeństwu, znaczenia odnawialnych źródeł energii (OZE). Zadaniem kampanii jest również przekonanie Polaków, że odnawialne źródła energii są przyjazne człowiekowi i środowisku.
– Pierwsza w Polsce lokalna zbiórka choinek z przeznaczeniem na biomasę okazała się sporym sukcesem. Udało się zebrać około 500 choinek. Najważniejsze jednak jest to, że dzieci ze Szkoły Podstawowej nr 36 z Tychów miały okazję zobaczyć jak przerobić wyrzucone drzewka na biomasę i dowiedzieć się więcej na temat odnawialnych źródeł energii. Akcja miała nie tylko charakter edukacyjny, ale również przyniosła realny efekt, tzn. 22 kwietnia w Dniu Ziemi zostały dzieciom przekazane sadzonki nowych choinek. Tegoroczną akcję chcemy jeszcze bardziej nagłośnić i rozszerzyć jej zakres. Liczymy na to, że w II edycji kampanii uda nam się zebrać więcej drzewek i że do realizacji kampanii włączą się samorządy miast. Tak jak w I edycji, połowę środków ze sprzedaży biomasy przeznaczymy na zakup sadzonek – powiedział Jarosław Rak, prezes Poli Trade Polska.
Informacje o miejscu zbiórek drzewek świątecznych znajdują się na stronie www.choinkidolasu.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi