Poznaniak poczeka na tramwaj w lesie
Krzewy, sadzonki, trawa pod nogami oraz leśna panorama na wiatach przyozdobiły trzy przystanki w centrum Poznania.
Poznańskie przystanki zamieniły się w leśne zakątki w ramach akcji „Las. Przystanek od codzienności”. Od 16 maja mieszkańcy stolicy Wielkopolski mogą czekać na przystankach Fredry, Półwiejska i Marcinkowskiego chadzając po trawie w otoczeniu leśnych roślin. Kampania ma zachęcić poznaniaków do odkrywania uroków lokalnych lasów.
W ramach kampanii na przystankach w godzinach szczytu pojawią się także pracownicy Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu, którzy będą rozdawać mieszkańcom naklejki z hasłami „Lovelasy”, „I love las” oraz „Byłem w lesie”. W ramach towarzyszącej kampanii akcji PR lokalni dziennikarze otrzymali przesyłkę – „trawiaste pudełka” zachęcające do odwiedzenia leśnych przystanków.
Akcja ambientowa realizowana jest przez agencję dobocom dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu. Za koncepcję, realizację oraz zakup mediów odpowiada agencja dobocom. Projekty graficzne zrealizowała agencja Visual Heads.
21 marca br. agencja dobocom przeprowadziła, również dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu, kampanię radiową związaną z Międzynarodowym Dniem Lasów. Kampania obejmowała emisję spotów w czterech regionalnych rozgłośniach: Radio Merkury, MC Radio, Radia Złote Przeboje i radiu Eska. W spotach pojawiły się nagrania odgłosów lasu i zaproszenie do jego odwiedzenia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów