logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Powstaje poradnik o zielonych wydarzeniach
03.05.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Powstaje poradnik o zielonych wydarzeniach



Fundacja Aeris Futuro w ramach projektu „Zielone Wydarzenia – Kampania edukacyjno-promocyjna dla świadomego i zrównoważonego stylu życia” zaprasza firmy do współtworzenia „Poradnika –Zielone wydarzenia”, który ma popularyzować „zrównoważone eventy” – konferencje, szkolenia, festiwale, itp. organizowane z poszanowaniem przyrody.

Celem 10-miesięcznego projektu, w ramach którego powstaje publikacja, jest edukacja i promocja „zielonych wydarzeń” oraz ‘offsetu’ jako sposobów wdrażania zrównoważonego rozwoju w pracy i domu, które przyniosą wymierne korzyści ekonomiczne, społeczne, a równocześnie ekologiczne.

Poradnik ukaże się w wakacje br. Będzie zawierał m.in. opis: wyników badań przeprowadzonych wśród firm, instytucji odpowiedzialnych realizację eventów, wymiernych korzyści ekologicznych, ekonomicznych i społecznych dla współorganizatorów zielonych wydarzeń oraz informacje o standardzie BS8901– modelu i procedurze, certyfikacji i weryfikacji.

– Firmy i instytucje zaczynają szukać możliwości organizacji wydarzeń przestrzegając zasad zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności biznesu. Skala ta jest jednak nadal mała ze względu na niską świadomość, brak wyczerpujących informacji o korzyściach i możliwościach w tym zakresie oraz zbyt słabą promocję takich działań, mówi Joanna Mieszkowicz, Prezes Fundacji Aeris Futuro. – Nasze działania mają na celu popularyzację „zielonych wydarzeń”, dobrych praktyk oraz korzyści wynikających z odpowiedzialnego podejścia do organizacji eventów.

Szczegóły oraz ankieta do poradnika znajdują się na: www.zielonewydarzenia.pl








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek