Powrót w wielkim stylu
Tysiące plastikowych opakowań krążą w morzach i oceanach wokół nas – niektóre z butelek, czy pudełek mają po 40, 50 a nawet 60 lat. By ukazać, że plastik tak po prostu nie znika, holenderski oddział agencji Ogilvy przygotował zintegrowaną kampanię, na którą złożyły się:
1. Filmy, które można obejrzeć TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ.
2. Billboardy i citylighty:
3. Pop up store, czyli zaskakujący, unikatowy sklep działający jedynie przez określony czas. W tym przypadku pop up store pełnił funkcję wystawy, na której wyeksponowano plastikowe opakowania, opatrzone plakietkami z ich orientacyjnym wiekiem:
Kampania Plastic. It’s back! to kolejny projekt o charakterze społecznym, poruszający problem „długiego trwania” plastiku i produktów z niego wykonanych. O innych tego typu inicjatywach ostatnio pisaliśmy TUTAJ oraz TUTAJ.
zobacz także
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki