Powrót w wielkim stylu
Tysiące plastikowych opakowań krążą w morzach i oceanach wokół nas – niektóre z butelek, czy pudełek mają po 40, 50 a nawet 60 lat. By ukazać, że plastik tak po prostu nie znika, holenderski oddział agencji Ogilvy przygotował zintegrowaną kampanię, na którą złożyły się:
1. Filmy, które można obejrzeć TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ.
2. Billboardy i citylighty:
3. Pop up store, czyli zaskakujący, unikatowy sklep działający jedynie przez określony czas. W tym przypadku pop up store pełnił funkcję wystawy, na której wyeksponowano plastikowe opakowania, opatrzone plakietkami z ich orientacyjnym wiekiem:
Kampania Plastic. It’s back! to kolejny projekt o charakterze społecznym, poruszający problem „długiego trwania” plastiku i produktów z niego wykonanych. O innych tego typu inicjatywach ostatnio pisaliśmy TUTAJ oraz TUTAJ.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Jak Polacy (nie)dbają o środowisko
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
01.06.2023
Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!