────── 23.08.2011
Postawy odbiorców wobec reklamy społecznej w świetle badań dotyczących autorskiej koncepcji kampanii „Zwolnij przed szkołą”
Praca poświęcona jest postawom wobec reklamy społecznej dotyczącej przekraczania prędkości przy placówkach szkolnych. Przedstawione są różnice między reklamą komercyjną a reklamą społeczną. Przy użyciu metod socjologii wizualnej zanalizowano także elementy artystyczne, takie jak plakat i fotografia, wykorzystywane w reklamie. Część druga obejmuje założenia metodologiczne procesu badawczego. Kolejnym elementem jest prezentacja badania na temat autorskiej reklamy społecznej pod tytułem „Zwolnij przed szkołą”. Ostatnim elementem będzie próba weryfikacji wcześniej przedstawionych tez.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
23.10.2024
Pokolenie Z najmniej skłonne do sortowania śmieci i recyklingu
-
18.10.2024
Chandra a depresja — czym się od siebie różnią?
-
11.10.2024
Rodzice oblali kartkówkę z wiedzy o myciu zębów dzieci. Wyniki badania
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
13.09.2024
Szkoła kontra smartfony