logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  14.10.2009

Posiłki z zeszytów



Auchan Polska zakończył sprzedaż specjalnego zeszytu Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej, z którego dochód pozwoli na zakup 20.000 posiłków dla dzieci w Polsce. Zeszyt w symbolicznej cenie 1 zł dostępny był we wszystkich sklepach sieci na terenie całego kraju.

Była to kolejna wspólna akcja Auchan Polska z Polską Akcją Humanitarną. W dotychczasowej 3-letniej współpracy firma ufundowała 60.000 obiadów dla Pajacyka. Tym razem w projekt zaangażowano również klientów. Dzięki ich zainteresowaniu zeszytem i podjęciu decyzji o jego zakupie udało się zebrać środki na znaczącą ilość posiłków. Termin akcji również nie był przypadkowy. Organizatorzy chcieli przypomnieć o problemie niedożywienia dzieci w Polsce na początku nowego roku szkolnego i uświadomić, że wielu uczniów przyjdzie do szkoły nie tylko bez zeszytu, ale i bez śniadania.

Janina Ochojska, założycielka i Prezes Zarządu PAH, pozytywnie ocenia swą dotychczasową współpracę z siecią: – Auchan jest przykładem bardzo dobrej współpracy w dziedzinie promocji programów realizowanych przez PAH. Sieć wspiera nas podczas kampanii 1%, dwukrotnie w związku z Kampanią Wodną przekazała nam wodę do dystrybucji na przystanku Woodstock, co spotkało się z bardzo pozytywnym odzewem osób uczestniczących w akcji. We wrześniu Auchan wsparło Pajacyka sprzedając specjalny, dedykowany akcji zeszyt, z którego dochód w całości został przeznaczony na program Pajacyk. Już w tej chwili planujemy nowe inicjatywy we współpracy z Auchan i bardzo liczymy, że nasza współpraca będzie w przyszłych latach równie owocna jak do tej pory.

Program Pajacyk dożywia 3.849 dzieci w 151 placówkach. Średnia cena jednego posiłku to 2,5 zł. Wspieranie organizacji zajmujących się dziećmi i bycie przedsiębiorstwem solidarnym wynika z polityki społecznej odpowiedzialności realizowanej przez Grupę Auchan.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek