Auchan Polska zakończył sprzedaż specjalnego zeszytu Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej, z którego dochód pozwoli na zakup 20.000 posiłków dla dzieci w Polsce. Zeszyt w symbolicznej cenie 1 zł dostępny był we wszystkich sklepach sieci na terenie całego kraju.
Była to kolejna wspólna akcja Auchan Polska z Polską Akcją Humanitarną. W dotychczasowej 3-letniej współpracy firma ufundowała 60.000 obiadów dla Pajacyka. Tym razem w projekt zaangażowano również klientów. Dzięki ich zainteresowaniu zeszytem i podjęciu decyzji o jego zakupie udało się zebrać środki na znaczącą ilość posiłków. Termin akcji również nie był przypadkowy. Organizatorzy chcieli przypomnieć o problemie niedożywienia dzieci w Polsce na początku nowego roku szkolnego i uświadomić, że wielu uczniów przyjdzie do szkoły nie tylko bez zeszytu, ale i bez śniadania.
Janina Ochojska, założycielka i Prezes Zarządu PAH, pozytywnie ocenia swą dotychczasową współpracę z siecią: – Auchan jest przykładem bardzo dobrej współpracy w dziedzinie promocji programów realizowanych przez PAH. Sieć wspiera nas podczas kampanii 1%, dwukrotnie w związku z Kampanią Wodną przekazała nam wodę do dystrybucji na przystanku Woodstock, co spotkało się z bardzo pozytywnym odzewem osób uczestniczących w akcji. We wrześniu Auchan wsparło Pajacyka sprzedając specjalny, dedykowany akcji zeszyt, z którego dochód w całości został przeznaczony na program Pajacyk. Już w tej chwili planujemy nowe inicjatywy we współpracy z Auchan i bardzo liczymy, że nasza współpraca będzie w przyszłych latach równie owocna jak do tej pory.
Program Pajacyk dożywia 3.849 dzieci w 151 placówkach. Średnia cena jednego posiłku to 2,5 zł. Wspieranie organizacji zajmujących się dziećmi i bycie przedsiębiorstwem solidarnym wynika z polityki społecznej odpowiedzialności realizowanej przez Grupę Auchan.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany