W piątek rozpoczęła się nowa edycja kampanii "Włącz myślenie" pt. "Moda na odblaski". Realizuje ją Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego we współpracy z agencją San Markos. Spot reklamowy „Widzialna Ręka” emitowany w ogólnopolskich telewizjach (TVP, Polsat, TVN oraz w ich kanałach tematycznych) promuje bezpieczne zachowanie na drogach. Kluczową koncepcją filmu jest porozumienie użytkowników drogi: Widzialna Ręka, czyli odblask, informuje kierowcę o tym, że na drodze znajduje się pieszy.
Piesi to ponad połowa użytkowników ruchu drogowego. Najwięcej wypadków z ich udziałem ma miejsce w okresie jesienno – zimowym (listopad –styczeń). Projekt „Widzialna Ręka” zachęca wszystkich do nawiązania porozumienia, które może pomóc uniknąć wielu wypadków na drodze.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy