W piątek rozpoczęła się nowa edycja kampanii "Włącz myślenie" pt. "Moda na odblaski". Realizuje ją Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego we współpracy z agencją San Markos. Spot reklamowy „Widzialna Ręka” emitowany w ogólnopolskich telewizjach (TVP, Polsat, TVN oraz w ich kanałach tematycznych) promuje bezpieczne zachowanie na drogach. Kluczową koncepcją filmu jest porozumienie użytkowników drogi: Widzialna Ręka, czyli odblask, informuje kierowcę o tym, że na drodze znajduje się pieszy.
Piesi to ponad połowa użytkowników ruchu drogowego. Najwięcej wypadków z ich udziałem ma miejsce w okresie jesienno – zimowym (listopad –styczeń). Projekt „Widzialna Ręka” zachęca wszystkich do nawiązania porozumienia, które może pomóc uniknąć wielu wypadków na drodze.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
05.02.2025
„Epoka (nie)dostępności” – nowa wystawa w Muzeum Narodowym w Krakowie
-
04.02.2025
Wejdź po schodach
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
03.02.2025
Trujące lekarstwa