logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > „Pora się umówić!” – przewrotna kampania marki POLMED
18.07.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

„Pora się umówić!” – przewrotna kampania marki POLMED



Ruszyła kampania „Pora się umówić!”, zwracająca uwagę na problem unikania tematu badań profilaktycznych do czasu, gdy nie nastąpi zagrożenie życia lub zdrowia. Projekt ma w nietypowy sposób wciągać odbiorców w narrację – bawiąc historiami dobrze znanymi wielu widzom z autopsji, a jednocześnie poruszając poważne zagadnienia.

Jak wskazują twórcy kampanii dla marki POLMED, operatora prywatnej opieki medycznej, 80% Polaków wymienia zdrowie i rodzinę jako najważniejszą wartość w swoim życiu. Co na to życie towarzyskie Polaków? 37% osób zadeklarowało, że na randki umawia się kilka razy w roku. Kolejne 12 proc. randkuje przynajmniej kilka razy w miesiącu, a 6 proc. średnio raz w tygodniu. Regularne badania profilaktyczne nie osiągają jednak tak dobrych wyników. Aż 56% Polaków chodzi do lekarza dopiero, gdy coś im dolega. Najczęstszym powodem jest nieustannie nam towarzyszące „życie w biegu”.*

Kampania „Pora się umówić!”, która rozpoczęła się w drugim tygodniu lipca 2023 i będzie trwać kilkanaście tygodni, łączy oba te zagadnienia – randkowanie i zdrowie. Głównym mechanizmem kampanii jest zaskoczenie i wciągnięcie odbiorców poprzez prezentację krótkich historii opowiadanych przez bohaterów akcji. Wypowiedzi na pierwszy rzut oka wydają się być związane z szukaniem swojej drugiej połówki czy budowaniem bliższej relacji z partnerem, ale w rzeczywistości dotyczą umawiania się na wizyty u lekarzy specjalistów.

Wykorzystując pytania zadane bohaterom kampanii, tj.
– Czy wstydzisz się rozebrać na pierwszym spotkaniu?
– Czy umawiasz się z osobami tej samej płci?
– Czy to prawda, że umawiasz się z byłym swojej przyjaciółki?

marka POLMED chce zwrócić uwagę na rolę poświęcenia czasu na znalezienie odpowiedniego lekarza i podkreślić, że korzystanie z jej usług jest równie łatwe, co umawianie się na randki. Szczególnie w okresie letnim, kiedy mamy więcej czasu wolnego, który warto zainwestować w swoje zdrowie.

Na kampanię „Pora się umówić!” złożyły się trzy wielobarwne printy (powyżej) oraz seria filmów, poprzedzonych teaserem, który można obejrzeć poniżej:

Wszystkie wywiady z bohaterami kampanii oraz więcej informacji na temat projektu można znaleźć na stronie www.porasieumowic.pl.
_____________

* Na postawie: badania portalu przeprowadzonego przez portal Sympatia.pl oraz CBOS „System wartości Polaków”, ARC Rynek i Opinia „Badania Polacy, a kwestie zdrowotne”.

zdrowie edukacja film lekarze print opieka medyczna integrated profilaktyka zdrowotna badania okresowe badania profilaktyczne


Nazwa kampanii:
Pora się umówić!
Czas:
2023.7.17
Nadawca:
POLMED
Media:
integrated (print, film)
Wykonawca:
Cyrek Digital





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek