logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ponad 500 uczestników podczas Cieszyńskiego FORTUNA Biegu
23.05.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ponad 500 uczestników podczas Cieszyńskiego FORTUNA Biegu



29 kwietnia ulicami Cieszyna i Czeskiego Cieszyna przebiegli uczestnicy 4. edycji „Cieszyńskiego FORTUNA Biegu“. Na starcie pojawiło się 517 biegaczy, a najlepszy z nich – Kenijczyk Martin Mukule – dotarł na metę w niecałe 30 minut, ustanawiając nowy rekord trasy.

Patronat nad wydarzeniem objęli Burmistrz Cieszyna oraz Starosta Czeskiego Cieszyna. Głównym sponsorem biegu od 4 lat jest Fortuna zakłady bukmacherskie www.efortuna.pl.

Cieszyński FORTUNA Bieg tradycyjnie odbył się jednocześnie na terenie dwóch państw. Startem i metą 10 kilometrowej rundy była bieżnia stadionu MOSiR w Cieszynie. Trasa biegu przebiegała przez dwa mosty – niegdyś dzielące, a obecnie łączące dwa miasta. W tym roku pobity został dotychczasowy rekord Biegu. Kenijczyk Martin Mukule pokonał dystans 10 kilometrów w czasie 29 minut i 24 sekund bijąc ubiegłoroczny rezultat Artura Kerna z Hrubieszowa o 34 sekundy.

– Cieszyński FORTUNA Bieg to wyjątkowa impreza sportowa, której celem jest nie tylko zachęcenie mieszkańców miast do aktywnego spędzania czasu, ale również integracja międzynarodowej społeczności w polsko-czeskim Cieszynie. Ponadto, to właśnie tutaj ma siedzibę nasza firma, dlatego jest nam bardzo miło, że zarówno Cieszyński FORTUNA Bieg, jak i projekt Plaża – Siatkówka Plażowa, którego inauguracja odbywa się w Cieszynie, spotykają się dużym zainteresowaniem wśród mieszkańców miasta i okolic. Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni frekwencją tegorocznej edycji. W tym roku w biegu głównym udział wzięło ponad 500 biegaczy, o niemal 1/3 więcej niż w roku poprzednim“ – mówi Jan Štefanek, dyrektor generalny Fortuna zakłady bukmacherskie www.efotuna.pl.









10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek